Bombario - Caught by the cop

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.621
Locatie
Zwolle
Op deze track kreeg ik afgelopen jaar veel positieve reacties. De verbeterpunten heb ik meegenomen in een nieuwe mix, waarbij vooral Toneboosters Reelbus een verschil maakte. Het klinkt allemaal wat minder clean en steriel. Enjoy your trip down memory lane (als je zo oud bent als ik :))

 
Toch mooi hoe erg de 80's nog leven. Je hoort er letterlijk overal invloeden van terug. Zelfs in een gloedniew spel als Boneworks hoor je niks dan 80's muziek.. haha

Anyway.. dit staat als een huis! Fijne arpjes, en een ontspannen luisteravontuur. Wat ik misschien nog een beetje mis is de verassing in een nummer die het van goed tot nog beter maakt.. het kabbelt wel gezellig door, en is fijn om naar te luisteren, maar je zou er iets in kunnen stoppen waardoor je aandacht extra getrokken wordt; een verassende wending of zoiets.. Nouja, misschien ben ik gewoon raar, dat kan ook. Lekker nummer hoor!
 
Dank allen voor de reacties, leuk! :okdan: Ik heb zelf nog geen nummers kunnen luisteren, maar dat ga ik de komende dagen doen.

payt: Deze muziek heeft ook iets magisch, melancholisch en een smoel. En als je van synths houdt spreken dit soort geluiden je waarschijnlijk ook aan. Toen ik op de lagere school zat was Synthesizer Greatest booming. Jan Hammer, Vangellis, Kitaro, noem ze allemaal maar op. Ik heb dat destijds grijs gedraaid (op cassettebandje dan). En dat heeft kennelijk zijn sporen nagelaten :D
 
Laatst gewijzigd:
die tom na die claps(?) vind ik wat raar, en die claps hadden nog langer en vetter mogen echoën van mij :D
De stemmen vliegen de deur uit
 
Lekkere sound :okdan:
Ook ik mis een verrassing, bv: akkoorden wisseling, snerpende lead, gekke samples, ...
 
Leuk nummer, begin doet me denken aan The Safety Dance van Man without hats. Had voor mij wel wat spannender gemogen. Goed pakkend nummer!
 
Dank voor alle reacties :okdan: Het akkoordschema blijft hetzelfde ja en dat kan verrassender. Maar dat doe ik in een volgend nummer. Met deze was ik al zo lang bezig dat hij ging tegen staan. Braaf vind ik niet erg, ik houd erg van zoet en 'mooie' geluiden. Ik stoei wel eens wat met distortions of bitcrushers, maar vind het zelden tot nooit een verbetering. Dan maar braaf, daar is ook een markt voor 8)
 
Fijne track, fijne geluiden en uitstekende mix! Weer een 80ties track maar dan met een moderne sound erover, vind um zeer geslaagd, deze gaat zeker een stem krijgen!
 
mmm niet mijn ding. IK mis een beetje een verhaal, een gevoel dat deze track zou moeten opwekken.
Technisch en qua geluiden niets op aan te merken.
 
Ik mis een beetje spanning of verassing. Toch vind ik het wel heel mooi gemaakt en alles zit erg goed in elkaar!
 
Heel erg mooi! Had zo in Stranger Things gekund. :) Je gaf aan dat je van 'braaf en mooie geluiden' houdt. En dat zijn het. Al zou een lekker schurend synthgeluid hier heel vet bij kunnen zijn. Bij 3:50 denk ik hee, je gaat ook echt die kant op, maar dan gaat 'ie weer rustig verder. Hoe dan ook, ik word hier heel blij van.
 
Back
Top