Erwinn - Het regende

Prachtig intro zeg! Mooie sound en geweldige reverb. Waar haal je die uit? Prachtige belletjes ook. het pas allemaal erg mooi bij elkaar. Goeie beat, bijna jazzy. Het enige dat ik mis bij deze track is een volle pad die de boel op een gegeven moment helemaal draagt. Een dikke Hammond mag ook. Verder niets dan lof! :okdan:
 
Prachtig intro zeg! Mooie sound en geweldige reverb. Waar haal je die uit? Prachtige belletjes ook. het pas allemaal erg mooi bij elkaar. Goeie beat, bijna jazzy. Het enige dat ik mis bij deze track is een volle pad die de boel op een gegeven moment helemaal draagt. Een dikke Hammond mag ook. Verder niets dan lof! :okdan:

Dank voor je commentaar! De reverb is een Valhalla reverb, de lead sound is de Moog Minitaur.
Heb er wat verder aan gesleuteld, ik zal m hier wel delen na de contest
 
Heeft inderdaad veel weg van Plaid, maar dan zijn de drums wel heel erg op de achtegrond. Van mij had de intro wel iets korter gemogen.
Dat de drums voor sommigen soms wat storen (ondanks dat ze vrij minimaal en zacht zijn) kan ik wel begrijpen. Ze 'prikken' erg door de mix, in plaats van dat ze een drive geven aan het geheel.
Wat sounds die iets langere decay hebben zouden hier wellicht helpen.

Fijne sfeer, al is het wel veel herhaling en weinig 'verhaal'.
 
dit is niet de style muziek die ik snel luister, maar dit nummer heeft iets wat me geinteresseerd hield. de vibe heb je goed voor mekaar...vind em erg leuk gemaakt !!
 
Back
Top