Erwinn - Het regende

Mooi als die 1e klanken erin komen! Erg fijne warme sound. Knap hoe je zo minimalistisch toch weet te boeien (lukt mij gewoon niet ;D). Supermooi gemaakt man!

Edit: lees nu de feedback van de rest en heb hem gelijk nog een keer geluisterd (lekker die shuffle trouwens!!). Ik zou hier echt niks aan veranderen, die repetering (en er zit echt wel variatie in, maar lekker subtiel) is juist omdat het zo ingetogen is erg krachtig, ik kan dit makkelijk een uurtje op repeat aanhoren :P. Ik zou de criticasters aanraden gewoon nog eens goed te luisteren en te letten op alle details... Voor mij staat deze gewoon op 1!

Dank voor je mooie commentaar! Leuk om te lezen hoe iedereen het weer anders ervaart :-)
 
Dit geeft mij een "astroneer" vibe, een spel met playmobil stijl planeten waar je jezelf ingraaft en grotten ontdekt vol grondstoffen en vreemde objecten die je kan gebruiken als onderzoeksmonster. De arpeggio's en draaiende plots in de melodie lenen zich heel erg goed voor dit soort game
 
Het is een bijzondere track maar voor mij net even teveel herhaling en net iets te weinig afwisseling. Desalniettemin is dit wel mooi gemaakt. :okdan:
 
hmm.. hij is niet zo heel gevarieerd maar het arpje (en samenspel van de andere harmonieuze synthetica) klinkt zeer aangenaam en met de nodige afwisseling blijft het toch spannend.. sfeervol. :)
 
Dankzij jullie complimenten, kritiek en tips ben ik er toch weer fijn aan aan het sleutelen. Niet meer voor de competitie maar dat maakt niet uit. Ik heb er echt wat aan. De structuur houd ik wel zoals ie is, maar wat variatie in volumes, wat doseren met de lead hier en daar maakt 'm echt alweer beter vind ik. Ik zal m posten na deze comp!
 
Soms is het gewoon jammer dat het niet regent, maar dan hebben we altijd erwin nog :D
Eerste keer wist ik het nog niet zo met dit nr. ... tweede keer zat ik er gelijk weer helemaal in :luv:
 
De drumtrack is naar mijn idee wat storend, hoewel goed gemaskeerd in (iets te) vet stereo delay.
Maar het geheel is, mede dankzij mooie, "leuke" trancy themaatjes, me echt wel blijven boeien.
Advies: inderdaad, nog een keer luisteren :okdan:.
Knappe track.
 
Soms is het gewoon jammer dat het niet regent, maar dan hebben we altijd erwin nog :D
Eerste keer wist ik het nog niet zo met dit nr. ... tweede keer zat ik er gelijk weer helemaal in :luv:

Ik ben meer een zonmens eigenlijk. Maar dat depri weer zorgt wel weer voor een bepaald sfeertje in de muziek. Dank voor je commentaar!
 
De drumtrack is naar mijn idee wat storend, hoewel goed gemaskeerd in (iets te) vet stereo delay.
Maar het geheel is, mede dankzij mooie, "leuke" trancy themaatjes, me echt wel blijven boeien.
Advies: inderdaad, nog een keer luisteren :okdan:.
Knappe track.

Ik wilde die drums subtiel laten klinken, maar toch ook er af en toe uit horen springen. Vandaar die plaagstootjes links en rechts. Dank voor je reactie!
 
Back
Top