Erwinn - Het regende

Erwinn

Stamgast
Lid sinds
22 december 2013
Berichten
283
Goedendag,

Hierbij mijn inzending voor de contest. Een track waar ik de afgelopen regenachtige decemberdagen aan gewerkt heb. Gordijnen dicht, kaarsjes aan, dat idee. Al het geluid komt uit de Minitaur, MS20 mini, Analog Four en Volca Beats, aangevuld met een Arturia vst voor de belletjes. De regen heb ik opgenomen met mijn telefoon.
Ik kijk weer uit naar het beluisteren van alle tracks!

Groet,
Erwin

 
Je hebt een leuk melodietje, maar het herhaalt zich wel een beetje te vaak voor mijn gevoel. Misschien luister ik er op de verkeerde manier naar. Zit verder wel goed in elkaar. Je kunt wel wegkomen met herhalende dingen als je ze af en toe in een andere harmonieuze context zet, maar dat hoor ik dan weer niet echt.
 
De eerste keer was ik er niet ondersteboven van. De tweede keer vond ik hem best wel mooi. De regen klinkt zelfs door in de aparte drumpartij. Het nummer past in ieder geval goed bij de laatste 2 maanden. Wat een pokkeweer!
 
Mooi als die 1e klanken erin komen! Erg fijne warme sound. Knap hoe je zo minimalistisch toch weet te boeien (lukt mij gewoon niet ;D). Supermooi gemaakt man!

Edit: lees nu de feedback van de rest en heb hem gelijk nog een keer geluisterd (lekker die shuffle trouwens!!). Ik zou hier echt niks aan veranderen, die repetering (en er zit echt wel variatie in, maar lekker subtiel) is juist omdat het zo ingetogen is erg krachtig, ik kan dit makkelijk een uurtje op repeat aanhoren :P. Ik zou de criticasters aanraden gewoon nog eens goed te luisteren en te letten op alle details... Voor mij staat deze gewoon op 1!
 
Back
Top