Fifth Bot - Don't Look Back

Dit hoor ik wel als main stage track in een game waar je in een nachtclub binnen komt om op zoek te gaan naar een bepaald personage, coctail serveersters om je oren zoevend, strippers op de main stage, en verder veel volk waar je door moet navigeren om je doel te bereiken.

Nog zo'n mooie :)


Fifth Bot Mooie track, blaast erg goed uit de speakers. Lekker brede mix en geluiden hebben hun eigen plek. Misschien dat qua levels wat fine-tuning gedaan kan worden, maar overall erg goede track als je het mij vraagt. Ik vind de vocals ook helemaal niet onsamenhangend ofzo. Het is geen songwriter trackje toch? En sowieso een knipoog naar de 90s, dan mag de text niet eens samenhangend zijn toch? ;)
 
Nog zo'n mooie :)


Fifth Bot Mooie track, blaast erg goed uit de speakers. Lekker brede mix en geluiden hebben hun eigen plek. Misschien dat qua levels wat fine-tuning gedaan kan worden, maar overall erg goede track als je het mij vraagt. Ik vind de vocals ook helemaal niet onsamenhangend ofzo. Het is geen songwriter trackje toch? En sowieso een knipoog naar de 90s, dan mag de text niet eens samenhangend zijn toch? ;)

Ha Kobuz, dank je voor je leuke en positieve woorden! Ik baal er zelf inmiddels een beetje van, maar dit geeft de burger toch weer moed dat het niet superslecht is! Thnx!
 
muzikaal geslaagd. die luide synth op eind, dat mag ik wel.
sja, de vocal samples, ik weet niet of die zoveel toevoegen. (even een terzijde, wat een geluk dat ik mijn eigen vocals kan doen, ik ben een beperkte zanger, al gaat het steeds beter, maar voor mijn eigen muziek werkt het goed én heb de beschikking over een heel erg goede zangeres, mijn eeuwige liefde, op sommige nummers doet ze duel vocals... op 1 nummer alles.. goed... dit is een algemene opmerking, en goed, niet voor iedereen is het van belang. en ik heb zojuist een paar nummers gehoord, waarin de vocals erg goed zijn, dus.)

terug naar je nummer, de vocal samples breken het nummer een beetje, jammer. muzikaal zeker genoten! zit goed in elkaar, de mix is goed. etc.
 
Doet me echt denken aan de bravere trance eind jaren 90, je opzet is in deze geslaagd. De vocal vind ik niet altijd even passend in het geheel. Knap gemaakt!
 
Goeie inzending! Ik heb wel een kritiekpuntje: doordat er niet een echte zanglijn met tekst is, voelt de track een beetje als de voortdurende aanzet tot een (weliswaar erg goed) liedje. Jammer dat je alleen die one shot vocals had.
 
Vocals vind ik er niet echt bij passen. Synthje vanaf 3:25 vind ik goede toevoeging. Ik mis nog ergens een climax of drop of iets. Bv met die akkoorden op eerste tel kan je wat doen. Vond het geen verkeerde track.
 
Ai, doordat ik zelf alles in de contest al geluistered had en weer druk bezig ben met nieuwe projectjes, was ik dit draadje even uit het oog verloren. Nou ja, beter laat dan nooit he, dus:

vink, Rezix, Alk en Ytse

jullie allen heel erg bedankt voor het luisteren en nog meer bedankt voor jullie feedback, daar kan ik me prima vinden, laten we zeggen waardevolle tips voor de volgende keer :D
 
Het klinkt goed en veelbelovend. Maar ik ervaar ook een beetje wat Alk zegt: Ik wacht ergens op dat maar niet begint, het is een langgerekt intro. Verder wel een goed intro, dat dan weer wel.
 
Tja, lastig deze... Aan de ene kant stoor ik me soms echt aan de vocals die ik hoor, terwijl ik de track gewoon heel goed vind. Dus voor nu denk ik die samples er wel even uit ;).

Die arp op 3:30 is echt te gek. Misschien mooi om eerst clean te beginnen en dan die jitter er langzaam in laten komen. Maar ik wil hem zeker vaker terughoren. Ik denk dat je track nog beter wordt als op een gegeven moment even een ander akkoordenschema pakt en dan weer teruggaat. Los daarvan vind ik het het een uitstekende inzending.

EDIT: Ah, dat van die vocals was al eens genoemd zie ik :D.
 
Laatst gewijzigd:
1V/oct &Dr van Lansberg
Het is me inmiddels wel duidelijk :D, de vocals hebben het nummer bepaald geen goed gedaan :P. Ach ja, het was een eerste experiment, lessons learned zullen we maar zeggen...

Bedankt voor het luisteren en de eerlijke feedback, wordt gewaardeerd!
 
Zeker duidelijk de 90s sound (eerste waar ik aan dacht, nog zonder de comments te hebben gelezen), wel hadden de drums wat interessanter gekund en inderdaad het 'kabbelt wat voort'.
Prima 'filler-track' in een mix zou ik zeggen ;)
 
de gehele vibe van dit nummer is vind ik erg cool. dat stuk met de vocals en synths vanaf 0.40min is echt super groovy. Op een gegeven moment had ik wel het gevoel dat ik te lang in dezelfde sound bleef hangen, maar de variatie is supergoed gedaan.
 
Back
Top