egres -

egres

Hardwarepolitie
Lid sinds
16 februari 2011
Berichten
6.394
Locatie
Synthcity
Japanse 'vintage cosplay-electro',het is een re-edit van een 20j oude track die nog in Logic 5.5 was gemaakt.

Bericht door een moderator:
Track op verzoek van TS verwijderd.
 
Mooi gemaakt. Wat zang zou hier goed bij passen, de synthlijntjes alleen zijn niet sterk genoeg om het nummer te dragen.
 
Een persoonlijke kwestie, ik vond hem goed gemaakt, maar het is niet echt mijn lievelingsgenre. Wel knap van je dat je een nummer van 20 jaar geleden uploadt. :)
 
Ah logic 5.5! Uit de tijd dat ik nog muziek maakte :D

Maar de cosplay meisjes stuiteren weer flink in deze.

Enige commentaar heb ik op de oversturing. Die had misschien minder gekund.

En is dit allemaal in the box? Of ook hardware synths gebruikt?
 
Ik heb ook moeite met de kick en de grote mate van oversturing van het basisthema. En daardoor duurt het mij allemaal wat te lang, want het gaat maar door. De afwisseling komt dan wel goed uit de verf, maar is dan weer helaas van korte duur.
 
ik miss hier toch een anne clark stem op die wat vertelt :P Daar leent het zich echt toe.
 
Niet geheel mijn ding.. maar je bent al erg lang bezig dus.. Destijds meer mijn ding en kon ik er alleen maar van dromen om de spullen te hebben om dit te maken.. ben ergens in de 90s, toen mijn atari ST1040 ermee stopte ook gestopt.. :D
 
Wat nou intro, meteen beginnen. Misschien mag het nog wel wat gruiziger. Vooral bij de arp, die klinkt me te clean. En ik mis schreeuwende Japanse zangeressen. Sfeertje is erg lekker. Ik denk dat een goede vocal hook hem af zou maken. Het voelt nu iets teveel als begeleiding voor iets dat er niet is. Maar leuk gedaan.
 
Hoe ongezouten je mening geven over een nummer,terwijl jezelf meedoet?Moeilijk.Eerlijk?
 
mmmmmh, ik vind het wel een lekker nummer. oversturing? het blijft netjes klinken hier, het beukt er zeker in. ik geniet wel van dit nummer. ik zag het woord; rauw. ja dat is het, me like.
zang? zou er goed bij kunnen, of ik het mis? zou de variant dan moeten horen.. lekker een paar maal gedraaid, mijn onderbuurman is weer blij...
 
Goeie track om een heel zenuwachtig spelletje onder te spelen (bij voorkeur in een arcade hal) wat je uit MOET spelen. Lekkere drive!
 
Vind hem 'm wel mooi eigenlijk. Complimenten voor de dingetjes die ik hoor maar te diep gaan om allemaal uit te leggen wat dat dan precies is in mijn universum van de neiging spontaan te delibereren.
 
Back
Top