Korg ARP 2600

https://reverb.com/item/34297818-korg-arp-2600-fs-semi-modular-226-of-400-made-worldwide

Mooie Foto:

ARP2600-01.jpg
 
Oe die led lijkt fel. Waar is mijn zwarte watervaste stift :walker:
 
Heeft er iemand nog ideeeën over waar / hoe deze synth nieuw te kopen. Kreeg deze week van Midi Amsterdam bericht daar er weinig kans is deze op basis van voorinschrijving te kopen.
 
Zoals de engelsen zo mooi kunnen zeggen: don’t hold your breath...

ik heb er 1 sinds 19 januari daar in bestelling staan. Al een paar keer contact met ze gehad: ze hopen er 3 toebedeeld te krijgen en ik sta als 2e op de lijst, maar de verwachtingen zijn niet positief dus reken ik er eigenlijk niet (meer) op dat ik ‘m krijg.

Erg jammer, het zou een mooie aanvulling zijn... :(
 
Ja ze hebben er veel staat in advertentie op 2dehands,zijn officiele Korg Dealer blijkbaar.

PS: Ik denk dat Korg is wat gaan moven omdat Behringer met hun 2600 aankomt...
 
Kan me voorstellen dat er ondertss een boel mensen hun order hebben gecancelled. Bleef ook duren, die levering, begrijp ik.
Ik zal nog even rekenen of ik 't financieel kan waarmaken maar denk van niet. En dan zit ik hier weer met die TTSH die vast niet meer te verkopen valt tenzij dikke buil. :duivels:
 
en je vindt de Korg 2600 beter dan de B2600 ?

Persoonlijk vind ik dat ook, al was het alleen maar vanwege die kermis sliders met hun puntige knopjes.
Daarnaast zit er een keyboard bij en ziet hij er 200x beter uit dan de Behringer variant.

Maar ja. Lekker boeie allemaal. :D
 
en je vindt de Korg 2600 beter dan de B2600 ?

Wat mij betreft geen idee,het is ff wachten hoe stabiel de vco's zullen zijn in de B2600

Verder kan men eigenlijk de B2600 met wat DIY kennis tot een degelijker toestel upgraden (als je bvb de faders vervangt) ,heb je er twee voor nog niet eens de helft vand de Korg..

De Korg is all about looks natuurlijk,maar je kan denk ik niet miskopen ondanks die duur is,waarde zal altijd behouden blijven.
 
Back
Top