Endfest - Cruisin' Bubble Bay

Endfest

Stamgast
Lid sinds
29 juli 2009
Berichten
295
Locatie
Arcticana
Starend in het aquarium bij de afhaalchinees in Doorn op een druilerige zondagavond, fantaserend over de Andreaen Sand Dunes van Drexciya, was dit de begeleidende soundtrack die later die nacht op 'de band' stond.

Diepzeeduiken voor zandhazen. Take care, it's cold out there ... 8D

 
Ja, hij is heel mooi gemaakt, maar persoonlijk vond ik de baslijn te repetitief. Ik hou ook meer van wat uptempo muziek... zeker niet slecht, maar niet zo mijn ding.
 
Mooi.. klinkt lekker analoog. Mooie opbouw.. heb er met plezier naar geluisterd!
 
vette electro track. ben altijd wel fan van direct beat geweest en dit klinkt wel zoals de eerdere releases. :halleluja
 
Heerlijke 808 track... tenminste tot die synth erin komt. Die snap ik niet zo goed, vind zowel de melodie als de klank niet helemaal kloppen. Ok, misschien weer smaak dus... deze doet het niet zo voor mij (met uitzondering van je beat).
 
Inderdaad erg Kraftwerk-achtig. Laat ik daar nou juist heel erg van gecharmeerd zijn. Alleen jammer dat het zo lang in 1 akkoord blijft hangen. Toch een goede track al met al
 
Echte 808? Zo moet ie iig klinken voor een Drexciya workout. Al had iets meer variatie in de beat wel gemigen. Op 3/4 die akkorden zou ik niet doen. Althans ik zou het juist ook doen maar breekt met het Drexciya thema in mijn optiek.

Het maakt het te aards. Niet dat diepe spelonken gevoel van onderwater beesten die je nog nooit gezien hebt.

Verder helemaal prima. Ook die gefilterde rave geluiden. Blijft tijdloos als het goed wordt gedaan.

8 van de 10 punten.
 
Dit is zo'n track die ik graag zou horen tijdens mijn gaming tide, wanneer ik werkzaamheden in een of ander warenhuis aan het doen ben, mijn wapens bij-craften of items op m'n armor zetten. het is zo'n typische track die goed als achterground muziek kan dienen voor zulke bezigheden in een hi-tech crafting game als THe division, wanneer je je wapens aan het modden bent :)
 
het is wel een lekker nummer. eerst had ik: oeps, wat vind ik hier van. dat is niet de juiste instelling. nu 3 maal geluisterd, de 3e maal wat later, nu. en herhaal; wel een lekker nummer, met leuke dingen. hoor heel sterk kraftwerk-melodieën. wel erg goed geproduceerd.
 
Back
Top