Roland Fantom, Korg Triton, Yamaha Motif gebruikers gezocht

kees5252

Nieuwkomer
Lid sinds
19 februari 2011
Berichten
4
Ik ben op zoek naar Roland Fantom X(R) (of G), Korg Triton (LE, studio, rack, pro enz) en mogelijk ook Yamaha Motif hobby gebruikers, die goed toetsen kunnen bespelen.
Ik zoek iemand die voor mij, wat liedjes zou kunnen spelen, met specifieke sound patches. Dit alles is voor een familie/feest stukje. Het gaat om max 2 sporen liedjes. Dus er is geen sprake van complete composities of zo met veel sporen. Het gaat alleen om 1 sound zeg maar (simpel arragement) per liedje. Helemaal ideaal zou zijn wanneer iemand 2 of 3 van deze synths/romplers bezit. Fijn is het ook als je een software programma hebt of zo voor opname. Mocht je me willen helpen hoor ik heel graag van je. Mocht je mensen kennen die me kunnen helpen, hoor ik het ook heel graag. Stuur me eventjes een pb'tje alsjeblieft, voor meer details en info, indien je iets voor mij zou willen betekenen. Heel veel dank alvast voor de moeite!
 
Last edited by a moderator:
Vooraleer ik zou toezeggen zou ik toch graag weten waarvoor je dit wil gebruiken. Wat ga je met die liedjes doen? Ik denk dat de meesten toch graag weten waaraan ze hun medewerking zouden verlenen.

Zet gewoon alle info en details op het forum. Dan kan iedereen onmiddellijk voor zichzelf uitmaken of ze hieraan willen meewerken.
Door de details en verdere info enkel via PB te verstrekken wek je (bij mij alvast) argwaan op over jouw motieven.
 
Het is voor een familiefeest/stukje. Het gaat over simpele bestaande liedjes inspelen, met 1 synth intrument per liedje. Een liedje of 5-7 gok ik a 1.5-2.5 minuut per liedje, ongeveer.
 
Waarom moet dat dan specifiek met een Fantom(xxx), Triton(xxx) of Motif(xxx) gebeuren?

Geen idee wat je met een familiefeest of familiestukje bedoelt? (allé, geen idee wat het verband is tussen zo'n feestje en de gewenste 'songs')
Kortom, ik weet nog altijd niet wat je met de opnames wil doen ... dus wat duidelijkheid is gewenst.

"specifieke sound patches" ... welke dan?
"wat liedjes" ... Broeder Jacob ?
En hoe moeten we dit aanleveren? Als audio- of MIDI-bestand?

Hoe duidelijker jouw vraag, hoe makkelijker je iemand zal vinden om je te helpen.
 
Omdat ik daar specifieke preset samples uit gehoord heb, die ik heel mooi vind.
Liefst iemand die zowel de Korg Triton als de Roland Fantom bezit.
Het is voor een stukje wat wij op een familiefeest doen: sketch, optreden.
Simpel mp3 bestandjes zijn meer dan prima.
Ik zoek iemand die gewoon leuk/goed (makkelijk) bekende liedjes thuis inspeelt/opneemt en per mp3 naar mij verstuurd.
1 soundje/instrument per song (geen complete multi instrumentale arrangementen dus).
 
Ik wil wel helpen maar heb enkel een Yamaha Motif XF8.

Wel heb ik ook nog een Roland FA-06 waarin heel wat geluiden uit de Roland JV/XV-familie zitten (eigenlijk allemaal) die ook in de Roland Fantom S/X/G zitten.

Geef maar een seintje (PB) met jouw verzoek(en).
 
Back
Top