Zijn er nog steeds mensen die behringer te min vinden![]()
Ondertussen is het een firma geworden waar de grote jongens bang van worden,... (Omdat ze hun omzet langzaam zien dalen)
Uli heeft net gereageerd op mijn vraag naar de prijs voor deze eurorack case. Met sliding nuts zou hij aan een prijs onder de 200€ zitten.
Uli heeft net gereageerd op mijn vraag naar de prijs voor deze eurorack case. Met sliding nuts zou hij aan een prijs onder de 200€ zitten.
Ja, om eerlijk te zijn wel. Voor mij hebben instumenten, naast een praktische, ook een emotionele waarde, en bij Behringer krijg ik gewoon een vieze, goedkope smaak in mijn mond. Ik ga mijn mooie modiles dus ook nooit in zo’n case stoppen.
Heb je daar bewijs van? Behringer heeft juist aangegeven dat het rack zonder sliding nuts zou zijn. (zie eerste pagina in deze draad)
Ze zijn er nog over aan het nadenken. Ze hebben vandaag opnieuw gebruikers gepolst naar hun voorkeuren voor rails of sliding nuts:
"Guys we need your help and ask for your opinion:
.
For our upcoming EURORACk GO case, we can ship the product either with Rails (see below) or Sliding Nuts.
Here are the pros and cons:
- Rails are a bit easier to assemble
- Nuts achieve a more seamless and gap-free assembly of modules
- Rails are expensive and would increase retail cost by US$/EU 50
Can you please help us make the best decision as we only;want to ship one version.
Thanks a lot:-)"
Hahaha 50 euro voor een strippie met getapte gaatjes
Ja, om eerlijk te zijn wel. Voor mij hebben instumenten, naast een praktische, ook een emotionele waarde, en bij Behringer krijg ik gewoon een vieze, goedkope smaak in mijn mond. Ik ga mijn mooie modiles dus ook nooit in zo’n case stoppen.
Dat stinkt naar boosten van de prijs omdat ze ondervinden dat er veel interesse is idd...
50e voor 4 strips is retail prijs bij een kleine handelaar lol
Ik begrijp die 'gap-free assembly logica' niet,eurorack is toch een standaard formaat..
mja, nuts of strips heeft geen enkele gevolgen verder voor design natuurlijk. 50 e voor 4 strips is echt belachelijk. gaps krijg je sowieso want ondanks dat euro een standaard is zijn niet alle panels precies zoveel hp breed. sliding nuts zijn echt hoere als je regelmatig wat modoelens verwisselt en dat ge we need help you guys van tehringer worje toch ook impotent van of niet. visieloze bende. best prima bakjes natuurlijk her en der maar jezus
Die mag je uitleggen.mja, nuts of strips heeft geen enkele gevolgen verder voor design natuurlijk.
Op een al lage prijs de productie veranderen kost niks?50 e voor 4 strips is echt belachelijk.
Bij een strip heb je veel meer gaps. Met nuts kun je de laatste gap makkelijker opvullen met een leeg plaatje.gaps krijg je sowieso want ondanks dat euro een standaard is zijn niet alle panels precies zoveel hp breed.
En bij tig keer inschroeven van modules heb je kans dat het schroefdraad molt en schroeven niet meer blijven zitten. Bij nuts vervang je die gemakkelijk met een andere.sliding nuts zijn echt hoere als je regelmatig wat modoelens verwisselt
Jezus wat kun jij zeiken.en dat ge we need help you guys van tehringer worje toch ook impotent van of niet. visieloze bende. best prima bakjes natuurlijk her en der maar jezus