KAOSKAOS - Escape

Hmm ja mooi gemaakt. Sommige synths kunnen wel wat meer dynamiek gebruiken, en eerlijk gezegd vindt ik het geheel een beetje zeurderig over komen eerlijk gezegd. Need an escape out of here? Probeer eens paddestoelen of zo ;)
 
Ik hou wel van het geluid van uw stem, past bij de tekst. De gebruikte geluiden zijn ook wel OK, maar missen een beetje diepte.
Ik mis een beetje chaos in deze track. De muziek is te braaf bij deze tekst. Komt niet echt gemeend over zo.
 
Old skool vibe! Ik hou wel van die revival van oudere stijlen, dat gezegd hebbende, vind ik het dan ook wel fijn als er toch een modern sausje overheen gaat. De synth sounds zijn mij iets te voorspelbaar/braaf, die mag je van mij best wat upgraden (zonder die retro-feel te verliezen).

Vocals zijn erg goed, passen perfect in dit nummer. Goede opbouw van je track.
 
Leuk nummer, de zang heeft wel wat (zelf gezongen?). Vind het nummer wel wat vlak klinken.
 
Ik heb echt een hekel aan 80s muziek, echt jammer dat dat nu hip is :D
Dis wel een fijne track geworden. Vocals zijn cool maar de muziek had wel wat meer drama gemogen
 
de intimistische cabareteske versie van depeche mode ofzoiets :) Die vibe krijg ik er wel van.
 
Tekst is prima te verstaan de eerste keer al, dus om dat nou 3x te herhalen. Maar ja, 'a man in distress'... Verder sluit ik mij aan bij de commentaren over saaiheid en brave geluiden, zeker in relatie met de dramatische songtekst.
 
zal eea toelichten, de drums komen uit de R8mk2 (mainly 808 kit) Bass is Oberheim Matrix met de bass van MKS7 erbij, Strings uit de Waldorf Micro Q, Choir uit de Alpha Juno2, De lead komt van de waldorf streichfett.
speel hier ook live show mee, vooral undergound en goth dingen....

Normaal maak ik wat hardere electro / industrial..... ben te volgen op xtort bandcamp Facebook
 
Coole vocals... echte retro-feel... Maar 4.25 minuten dezelfde basslijn vind ik wat veel. Voor de rest met plezier naar geluisterd. :)

voor jou en de andere betreft de bass .... de bedoeling was om het erg repeterend te maken .... jww werkweek ... week in week uit ...... de tragiek van de werkman

Vind de intro echt super.
Wel moet ik schrijven dat er iets meer variatie had gemogen in de baslijn.
Vind deze overigens wel zeer pakkend.
Net als de leads.
De vocals zijn erg meeslepend en weten me absoluut ook te bekoren.

thanks xx
Mooie track in een mooie stijl. Somber en sober. Wat al eerder is gezegd, track mag wat ruiger, je stem zou dat goed kunnen hebben!
Het meeste wat ik zing is erg ruig , moet af en toe kalm aan he ;)

Klinkt als.......... Herman Brood op de Italo tour. Gek genoeg toch met plezier naar geluisterd.

Merci xx
Vind wel ok track. Goede mix zover ik kan oordelen. Na 2:40 had het misschien iets andere wending kunnen nemen.

de bedoeling was om het erg repeterend te maken .... jww werkweek ... week in week uit ...... de tragiek van de werkman

Tekst is prima te verstaan de eerste keer al, dus om dat nou 3x te herhalen. Maar ja, 'a man in distress'... Verder sluit ik mij aan bij de commentaren over saaiheid en brave geluiden, zeker in relatie met de dramatische songtekst.

de bedoeling was om het erg repeterend te maken .... jww werkweek ... week in week uit ...... de tragiek van de werkman

thanks for the feedback , voor degenen die het harder willen..... http://www.xtort.info
 
gisterenavond geluisterd, kwam het niet zo binnen. verwachtingen.. zojuist rustig geluisterd (lekker zonnetje)... en ja het werkt, een fijn nummer, met mooie sounds. je vocals zijn erg mooi.
het is "zeker" kalm maar dat versterkt de sfeer, de tekst; somber, zoals iemand al noemt.
 
Goeie tekst/zanglijn. De bedoeling kwam over. Maar ik vond die drie akkoorden de hele tijd maar door ook wel wat saai. Het had ook repeterend kunnen blijven door een overgang met min of meer dezelfde baslijn. En nu ga ik At Night van The Cure opzetten!
 
En nu ga ik At Night van The Cure opzetten!
top idee

gisterenavond geluisterd, kwam het niet zo binnen. verwachtingen.. zojuist rustig geluisterd (lekker zonnetje)... en ja het werkt, een fijn nummer, met mooie sounds. je vocals zijn erg mooi.
het is "zeker" kalm maar dat versterkt de sfeer, de tekst; somber, zoals iemand al noemt.
tis zeker geen industrial .... keer kalm mag wel ..
 
Back
Top