Synthforum Contest 2019: Aankondiging & spelregels > > Er kan gestemd worden!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
We zaten vorig jaar na 8 dagen op 17 inzendingen. Nu zitten we na 8 dagen op 18 inzendingen (na het achterstallige weggewerkt te hebben). In het verleden hebben we wel eens en oproep geplaatst om twijfelaars over de streep te trekken. Dat werd door sommigen niet bijzonder gewaardeerd vanwege het extra luisterwerk.
 
We zaten vorig jaar na 8 dagen op 17 inzendingen. Nu zitten we na 8 dagen op 18 inzendingen (na het achterstallige weggewerkt te hebben). In het verleden hebben we wel eens en oproep geplaatst om twijfelaars over de streep te trekken. Dat werd door sommigen niet bijzonder gewaardeerd vanwege het extra luisterwerk.

:D

Nou ja, goed te horen dat het op schema loopt!
 
Waarom niet je kunt toch een ouwe track nemen?

Meh...... voel ik me niet lekker bij..... na het schrijven dat ik geen inzending doe dit jaar (geen tijd/andere dingen/geen inspiratie/nog meer andere dingen en uiteraard nog veel meer andere dingen en mijn vrouw die op dit moment midden in haar examens rechten zit) toch maar eens gaan kijken of ik de spinnenwebben van mijn roestige brein kon afstoffen..... Ben bezig as we speak, geen idee of het geluidstechnisch in orde is. Ik piel (soms) geluidjes.muzakjes inklaar en ben geen studiotechnicus en monitoring is krant hier. Doe me best. Dank je voor je berichtje :okdan:

EDIT: (geen meisje trouwens)

Bijdrage ingeleverd..... was nonstop hard doorbeuken..... maar het is weer een typisch Artificial Frequencies muzakje (dat dan weer wel) :L
 
Laatst gewijzigd:
Ook van mij weer een bijdrage dit jaar, deze keer in the synthpopsfeer. Kan niet wachten om weer naar alle bijdrages te luisteren!
 
Hallo, ik wil graag een nummer inzenden maar kan nergens de optie vinden om een nieuwe discussie te openen in het gesloten subforum. Iemand een idee dit voor mekaar te krijgen? Alvast bedankt. Greets !!
 
Toch nog iets gevonden... en ingezonden :)
Ik snap ff niet waarom het uploaden van de bijlage misgaat.. kreeg ook een melding: `invalid picture´ :D En er gaat iets mis idd. Het ge-uploade bestand speelt maar 3:43 (wordt afgekapt) terwijl mijn MP3 5:51 duurt. ??
 
Tsja die stress op het einde van het jaar, het lijkt wel steeds erger te worden.
Mij tip is dan ook: Begin er aan in maart :mega:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top