Soundcloud abonnementen

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Heb momenteel even een klein probleempje.
Ik blijk twee Soundcloud-abonnementen te hebben;
Pro Unlimited (11 Euro per maand) en Go+ (5 Euro per maand).
Vind dit toch wel wat opmerkelijk en niet echt handig en wat omslachtig ook.
Vraag me daarom het volgende af.
Zou ik dit kunnen gaan 'bundelen' oid?
Of wellicht toch één van de twee weer gaan opzeggen (en een nieuwe gratis extra account weer gaan aanmaken)?
Heeft iemand hierin nog tips, adviezen oid voor me?
 
Heb je go+ echt nodig?

Ik heb na jaren besloten de betaalde soundcloud op te zeggen, en actiever te worden op bandcamp

Ik vind soundcloud steeds verder achteruit gegaan zijn, en het bereik dat ik met muziek heb steeds minder geworden. In plaats van een gewchiedenis aan muziek moet ik dan gewoon een selectie van beste tracks er op zetten.
 
SoundCloud Go

If what you're looking for is offline listening, an ads free experience and access to an extended catalogue, you might want to give SoundCloud Go (or Go+) a.. go instead.

Als ik iets offline en vrij van ads wil opzetten, daar heb ik toch echt geen soundcloud go voor nodig. :dubbel:
 
Heb je go+ echt nodig?

Ik heb na jaren besloten de betaalde soundcloud op te zeggen, en actiever te worden op bandcamp

Ik vind soundcloud steeds verder achteruit gegaan zijn, en het bereik dat ik met muziek heb steeds minder geworden. In plaats van een gewchiedenis aan muziek moet ik dan gewoon een selectie van beste tracks er op zetten.

Ben hetzelfde aan het denken. Heb nog een pro account op soundcloud. Maar bandcamp betaal je er volgens mij niets (?) en kan je ook nog geld mee verdienen. Plus de optie voor artwork. Tja...
 
ik heb nu heel flink mijn soundcloud account lopen opruimen.
volgens mij is de tijd die je mag gebruiken inclusief alles wat private staat.
want ik heb nu nog een pro unlimited abonnement op soundcloud.
en heb heel wat lopen verwijderen en private lopen zetten.
inderdaad vraag ik mij ook op of ik gewoon niet naar een middel abonnement moet gaan in maart.
wanneer mijn andere abonnement afloopt.
 
in hoeverre is bandcam echt ik ben regelmatig uitverkorene met een nummer bij een of andere status en moet dan gaan betalen om te zien waar of om weer een track te promoten..
 
Back
Top