Syntherklaas special: Intro workshop (modular) synthese 10 januari in Amsterdam

talkboxert

De man achter Exceeder
Lid sinds
9 augustus 2005
Berichten
679
Locatie
Amsterdam
Met mijn kersverse bedrijfje Sound Park ga ik komend jaar een aantal workshops analoge synthese geven. De eerste editie vind plaats op vrijdag 10 januari tegen een gereduceerd actietarief dus ook bijzonder geschikt als Syntherklaas of kerst kado! :beard:

We gaan die avond in de op de beginselen van (modulaire) analoge synthese aan de hand van een modulair synthesizer systeem. Perfect dus als je eens wil kijken of modulair iets voor jou is, of als je je synthese skills naar een hoger niveau wilt tillen. De meeste kennis is natuurlijk ook gewoon toepasbaar op softsynths in je DAW.

Verder tips voor het starten van je eigen eurorack synthesizersysteem, en het integreren hiervan en andere hardware in je DAW. Ook laat ik je zien hoe je hier thuis direct mee aan de slag kunt met behulp van gratis eurorack emulatie software. Je kunt deze software ook gebruiken om flink te besparen op je eerste eurorack aankopen.

De workshop duurt ongeveer 2 uur en vind plaats in Amsterdam west op 10 januari. De kosten zijn €50 en het maximaal aantal deelnemers is 5. Als je je met meer personen aanmeld zijn er extra data bespreekbaar.

Ook de meer gevorderde gebruikers kunnen hier natuurlijk als groep of 1 op 1 terecht. Neem je eigen synth of module mee en krijg tips tricks en antwoord op je vragen. Neem gerust even contact op voor de mogelijkheden.

Hier staan wat foto's van m'n systeem en studio zodat je een beetje weet wat je te wachten staat :{
 
Laatst gewijzigd:
Als klimaatactivist plan ik alvast m'n start datum te voet naar daar!
 
Back
Top