Yamaha CS 60

Rezix

Ouwe rot
Lid sinds
20 oktober 2016
Berichten
935
Locatie
Leuven
Dit is de CS60 vanop het forum hier veronderstel ik. Prachtexemplaar.:okdan:

https://www.2dehands.be/a/muziek-en...59082ce0aa7411a74e54f8dbd13&previousPage=home


"Volledig gerestaureerd - als nieuw.

Dit is niet zomaar een CS 60. Hij heeft verschillende upgrades gekregen: er zit een degelijke stroomkabel op, Neutrik gold-plated fiches, en een LED op elk voice board die toont welke voice er in gebruik is - dat is noodzakelijk tijdens het stemmen.

Hij is volledig RECAPPED, een kleine 300 condensatoren werden vervangen.

Alle metaalwerk werd gezandstraalt, behandelt tegen roest, gechromeerd, opgepolierd, en gepoederlakt waar toepasselijk.

Staat gestemd en gecalibreerd.
Alles werkt.

De prijs is € 8.840,00 en dat verdeelt zich als volgt: € 4.000,00 netto + € 4.000,00 op factuur + € 840,00 BTW. Die € 4.840,00 is de restauratiefactuur inclusief BTW en bevat oa. de recap / het metaalwerk / de onderdelen / calibratie etc.

Je vind er geen betere. Vraag me de lijst met zaken die er gebeurt zijn aan deze CS 60, het is niet niks.

Komt volledig met deksel en muziek standaard. De poten zijn er NIET bij - die heb ik niet.

Op de foto's ontbreken 2 van de faders .. die zitten er ondertussen terug op - de foto's maakte ik deze zomer toen hij bijna af was.

Ik publiceerde een video op Youtube met deze synth: zoek "Yamaha CS 60 demo - She is Alive". Dat is effectief DEZE synth die hier te koop staat.

De klank is fenomenaal.

Enkel serieuze reacties aub.

Gaat weg met spijt in het hart .. ik start een nieuwe zaak en de fondsen zijn nodig.

Kan uitgebreid getest worden - echter GEEN toeristen, noch dromers op bezoek aub. Ik heb teveel werk om zomaar pro deo een rondleiding te geven. Van harte welkom indien serieuze interesse en de nodige cash op de rekening.

GEEN BIEDINGEN, dergelijke emails negeer ik gewoon. Prijs is VAST.

Er zijn oplichters aan het werk hier die om de zoveel dagen ook een CS 60 of JP8 of Synthex aanbieden. Opletten daarmee."
 
Back
Top