Expressive E Osmose: Augmented Keyboard

Het begin van het keyboard: expressive e's osmosos



Getipt door een forumlid. Polyphonic aftertouch. Extreem nauwkeurig. Net als een echt analoog instrument?

Hmmmm zAl ik hem preorderen???

1615128969924.png
 
Ik heb geschreven:wel te zien en ja te koop einde oktober.Laten we hopen.
Eind oktober zouden de pre-orders die al 2 jaar liggen te wachten op gang moeten komen. Inmiddels de 5de of 6de keer geloof ik dat ze zoiets beloven. Voordat het daadwerkelijk in de winkel ligt zal er nog wel heel wat water door de Rijn gelopen zijn.
 
Als ze nu nog eens uitstellen denk ik dat ik m'n geld ga terugvragen, dan zijn er echt wel problemen met de kwaliteit,constructie,soft aan dat toestel.
Kan het geld goed gebruiken voor de nieuwe iPhone13 en apple watch 7
 
Het verschil tussen pre order en normale prijs is voor mij het verschil tussen wel en niet doen. Dus ik laat mijn pre-order nog maar staan.
 
Als ze nu nog eens uitstellen denk ik dat ik m'n geld ga terugvragen, dan zijn er echt wel problemen met de kwaliteit,constructie,soft aan dat toestel.
Kan het geld goed gebruiken voor de nieuwe iPhone13 en apple watch 7

Hoop oprecht voor jou en alle andere 'pre-orderaars' dat er vanaf nu geen uitstel meer komt en jullie snel kunnen gaan genieten van deze bak. Maar mocht er toch nog vertraging ontstaan en iemand wil hierdoor annuleren, neem ik de pre-order graag over. Ik baal eigenlijk al een tijdje dat ik er destijds uiteindelijk (net) niet voor gegaan ben.. Ik zie in zo'n geval dus graag een privé-bericht tegemoet! :halleluja
 
Wel jammer dat je uiteindelijk niet op de Osmose een patch kan maken maar alleen via de editor.
De controls op het apparaat zijn naast ARP/Macro's en fx erg minimaal.

Ik heb nog een kans om een pre-order van een vriend over te nemen..... :)
 
Je krijgt nog wat extra tijd, want hij is wéér minstens 3 maanden uitgesteld. Nu 'vanaf Q1'. Dat zal dan wel maart worden. En dan uitstel naar 'zomer' ofzo.

August to October 2021​

- final quality checks
- final esthetic adjustments

November 2021​

pilot production run/golden sample:
- operator training

December 2021​

launch of mass production

Q1 2022​

first shipments to our backers:
- according to the ramp-up of production: progressive shipments by sea from China factory
 
Het valt niet mee om positief te blijven, maar ik volhard, ik wacht nu toch al zo lang.
 
Je krijgt nog wat extra tijd, want hij is wéér minstens 3 maanden uitgesteld. Nu 'vanaf Q1'. Dat zal dan wel maart worden. En dan uitstel naar 'zomer' ofzo.
Om duimen en vingers van af te hakken.😡
 
Dat wordt april/mei op z'n vroegst
Dan is dat een kleine 2 jaar wachten geweest.
Ik hoop dat de osmose zodanig verbeterd is geworden dat dit eigenlijk de osmose II is die uitkomt.
Wat slecht was, rechtgezet is, de kwaliteit top is en tal van functies en (soft)uitbreidingen zijn bijgekomen.
 
JA,de productie is begonnen.
Zou het dan toch gaan gebeuren dit jaar.Hoop dat ze niet vergeten langst het Russisch luchtruim te vliegen naar ons.😉
 
Back
Top