Expressive E Osmose: Augmented Keyboard

Het begin van het keyboard: expressive e's osmosos



Getipt door een forumlid. Polyphonic aftertouch. Extreem nauwkeurig. Net als een echt analoog instrument?

Hmmmm zAl ik hem preorderen???

1615128969924.png
 
Hmm idd jammer om te horen. Ik heb hem afgezegt maar gelukking krijgt Abletons push ook mpe. HEt is wel een juweel om te zien die Osmose.
 
De laatste stand van zaken ... Ze verwachten nu dat ze eind april/begin mei beginnen met uitleveren.

Screenshot 2021-01-25 at 19.49.28.png
 
Ja, er is altijd een risico met zo'n crowdfunding project dat het tegenzit ... Ik heb zelf jarenlang in development gewerkt en ondanks dat je zoveel mogelijk plant en vooruit probeert te kijken loop je, zelfs met ervaring, nog vaak tegen onverwachte dingen aan. En die hele Covid ellende waardoor de lijn tussen Frankrijk (development) en China (productie) helemaal plat kwam te liggen kon natuurlijk niemand voorzien. Het lijkt er in elk geval op dat ze meters aan het maken zijn en ik heb nog steeds goede hoop dat het eindproduct het wachten waard zal zijn geweest.
 
Het gaat mij vooral om de Eaganmatrix. Dat lijkt me geweldig.
Als het betaalbaarder was zou ik voor een Haken Continuum gaan.

En dan zou ik evengoed een Osmose willen omdat je toch altijd iets anders wil. 😁

Een piano layout speelt toch ook weer anders.
 
Laatst gewijzigd:
Ja, ik ben ook wel heel benieuwd naar die synth. Heb al wat Youtube filmpjes gekeken en zelf even met de editor gepield, maar zonder geluid is de lol daar ook snel vanaf natuurlijk. Het ziet er complex maar erg krachtig uit.
 
ARGHHHH nee, nog langer wachten. Ik hoopte stiekem toch dat juli haalbaar was.
 
Gaat een gezellige winter worden denk ik.Eerst corona,nu osmose!
 
Ik heb mijn preorder geannuleerd na de zoveelste vertraging (inmiddels november). Ze betalen wel héél snel terug, dat dan weer wel.
 
Begrijpelijk Nap, het zal wel 2022 worden ook........nouja ik denk er gelukkig niet dagelijks aan. Ooit ben ik er vast heel blij mee, het jeukt wel steeds meer om tussendoor een ContinuuMini te kopen.
Af en toe lezen hoe lang men wacht op een Circlon helpt met de oefening in geduld : )
 
Soms denk ik er ook aan te anuleren,maar dan als ie uitkomt en verdomd echt goed is kun je de volle pot gaan betalen.
 
Hey risico is wel erg hoog dat het product kinderziektes heeft en denk daarom dat het een goed idee is uit te stappen.
Dan te wachten hoe het gaat.
Nog langer wachten voor een mogelijk lagere prijs.
 
Soms denk ik er ook aan te anuleren,maar dan als ie uitkomt en verdomd echt goed is kun je de volle pot gaan betalen.
Ja, dat is zo. Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik tot voor kort aan boord ben gebleven.

Maar de combinatie overkill aan keys/synths in mijn studio, verlies van vertrouwen in de fabrikant (mede ook door de brakke software die bij de Touché zit) en tegenvallende ervaringen met MPE/PolyAT heeft er voor gezorgd dat ik er gewoon geen GAS meer voor heb. Dus dan geef ik de centjes liever uit aan iets waar mijn hart nog wel steeds sneller van gaat kloppen :D
 
Ik ben bijna van nul terug begonnen,dus er kan wat één en het ander bij.
Osmose,C15?Kurzweil K2773?(als ie ooit uitkomt),Mp midi controller?Imac M1X ofM2?
 
Osmose zou te zien zijn volgende week op superbooth en is leverbaar.
 
Back
Top