Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Boel stofhoezen. Hopelijk gemaakt door mijn zus want die ebay verkoper uit portugal kreeg mijn bestelling niet geleverd en wil daarom niet meer sturen...

Kijk ook even naar Roland stofhoezen,vrij goedkoop en beschikbaar voor 88-keys.Ik heb er ene voor mijn Prophet Xl.Zijn rekbaar.
 
Een goede geluidskaart met veel in en outputs, stand-alone op te mixen. Denk aan Motu. Over een paar maanden dan 8~
 
- Korg Monologue
- ARP Odyssey Module (gisteren maar besteld aangezien Thomann de zwarte voor 200 Euro minder dan normaal aanbood...wilde eigenlijk wachten tot mijn verjaardag, maar die kon ik niet laten schieten)
- Yamaha S80 of S90 of S90ES of Motif ES 8 + draagtas met wieltjes
- Boss SX700
 
Ja,de Korg wavestate,altijd liefhebber geweest van de Korg wavestation indertijd;maar nooit van gekomen(Roland stak er altijd een stokje tussen).
 
Ja,de Korg wavestate

Nice! :) Heb er ook oren naar, maar kijk de kat nog even uit de boom. Andere fabrikanten die mss nu met de NAMM ook met iets nieuws komen op digitaal gebied? En ik zou even afwachten met de Wavestate, als ik er wel voor zou kiezen. Kijken of er wellicht problemen mee zijn, er nieuwe firmware komt om het op te lossen, en dat de fabrikant het snel en soepel doet. Anders dan in het geval van de Arturia Microfreak, bijvoorbeeld, waar ik ook belangstelling voor had (heb?).
 
Laatst gewijzigd:
Aan mijn eerdere lijstje kan ik nu wel een Korg Wavestate toevoegen.
 
De Novation Summit is net besteld, next up: Strymon Timeline of de Empress Echosystem, ik ben nog aan het twijfelen, maar 1 van die twee wordt het zeker :P

Nou hehe, beide apparaten eindelijk binnen! De Summit duurde gewoon kei lang bij Bax en de delay moest budgetair gezien ff op zich laten wachten.

Na veel wikken en wegen tussen de Volante, Timeline en de Echosystem, heeft de laatste gewonnen, vet ding!

En nu lekker spelen :P
 
De UVI Falcon2.
Als je het kunt voorstellen kunt je het halen uit Falcon2.Nu ik al wat gehoord heb zeker, klank is geweldig.Een paradijs voor de geluidsontwerpers, het beste van sampling(Ingebouwde editor,tijdrek,pitch shift, slicing,granulaire mogelijkheden) in combinatie met een onwerkelijke hoeveelheid synthese capaciteiten.Geanvanceerde arpeggiator,een speciale drumsequencer,een euclidische drum sequencer,een euclidische tonale sequencer(om polyritmische tonale sequenties te creeëren),een midi-speler,een polyfone sequencer,step line sequencer voor bas.MPE ondersteuning,90 effecten te combineren.Enz.
Prijskaartje is in Omnisphere normen.Maar dan heb je tenminste wat.
 
Niets is zeker in het leven, dus de Wavestate is weer van mijn lijstje afgevoerd.
De andere zaken op die lijst staan nog steeds in de de wacht, maar een andere hobby (astronomie) vraagt inmiddels ook het nodige aan tijd en budget.

Ik overweeg nog wel een Hydrasynth keys.
 
Voor 2021,ja de PC4-7 ter vervanging van de PC4 en verder vanwege downseizing denk ik uitbreiding van de native plug-ins van SSL.Duur spul maar dan heb je geen zoektochten meer nodig naar dat eeuwige koopje, uitpluizen en oeverloos uren verlies daaraan!
 
Back
Top