Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Sowieso een VCS3 als ik eindelijk aan de beurt ben

Pulsar23 lijkt me ook vet en... euh ... oh nee, studio is vol, geen ruimte meer..

ik wil momenteel eigenlijk alleen van een paar dingen af en hoef niets maar de twee die je hier noemt zijn heel verleidelijk.
De VCS3 alleen al omdat dit een stukje history betreft met die mooie oude vu meters en al die oldskool knoppen, deze is altijd op z'n plek.
En de Pulsar 23 is echt zo'n apparaat met een unieke klank en ook zo'n eigenzinnig ding dat je samen met de VCS erbij gewoon een geluidenfabriek in huis hebt die fantastisch is. :okdan:

Dat geeft me het gevoel dat je de romantiek van de techniek van de sixties in huis haalt en geluid het avontuur is waarin je je laat meenemen, ik wordt nu al bijna ontoerekeningsvatbaar merk ik. :P
Het is dat ik tegen de prijs aanhik van die Pulsar anders had ie hier al gestaan.
 
Als hij weer in stock is wil ik heel graag een Cooper fx generation loss v2 pedaal.
 
ik wil momenteel eigenlijk alleen van een paar dingen af en hoef niets maar de twee die je hier noemt zijn heel verleidelijk.
De VCS3 alleen al omdat dit een stukje history betreft met die mooie oude vu meters en al die oldskool knoppen, deze is altijd op z'n plek.
En de Pulsar 23 is echt zo'n apparaat met een unieke klank en ook zo'n eigenzinnig ding dat je samen met de VCS erbij gewoon een geluidenfabriek in huis hebt die fantastisch is. :okdan:

Dat geeft me het gevoel dat je de romantiek van de techniek van de sixties in huis haalt en geluid het avontuur is waarin je je laat meenemen, ik wordt nu al bijna ontoerekeningsvatbaar merk ik. :P
Het is dat ik tegen de prijs aanhik van die Pulsar anders had ie hier al gestaan.
Haha mooi verwoord! Zo voel ik het zelf ook ;)
Beiden zijn trouwens erg prijzig :bekdicht:
Maar idd beiden ook erg avontuurlijk
 
Se 20 ext box en misschien ook de Dreadbox nymphes, zal me trouwens niet verbazen als dat dreadbox spul op een gegeven moment net als veel oude analoge bakken gaat stijgen in waarde.
 
Beiden zijn trouwens erg prijzig
Wat de VCS3 betreft bedoelde ik die we van Behringer kunnen verwachten want de originele heeft de prijs van een nieuwe auto en dat gaat 'm niet worden.
Die van Behringer hoop ik dat ie ergens tussen de 6- en 800 euro zal gaan kosten en dan komt ie wel in huis.
 
Een heel simpel nieuw autootje dan:
Ja die heb je natuurlijk ook maar dan zit je een paar jaar te wachten tot ie een keertje zin heeft en ook al aardig aan de prijs toch wel.
Maar ik bedoelde eigenlijk de originele, die doen al gauw 15000 of meer als ik me niet vergis.

Dus ja, er blijft niets over dan wachten op Uli. :)
 
Ja die heb je natuurlijk ook maar dan zit je een paar jaar te wachten tot ie een keertje zin heeft en ook al aardig aan de prijs toch wel.
Maar ik bedoelde eigenlijk de originele, die doen al gauw 15000 of meer als ik me niet vergis.

Dus ja, er blijft niets over dan wachten op Uli. :)
Ik sta ondertussen alweer wat jaartjes op de wachtlijst, dus ik hoop ooit een nieuwe te scoren.
Maar stiekem wacht ik natuurlijk ook op die van Uli, al is het alleen maar om de tijd te overbruggen.
Vraag me wel af of de BCS3 er ooit gaat komen, lijkt me sterk dat die even veel verkoopt als bijv de TD3, RD8 en RD9.
 
De VCS3 alleen al omdat dit een stukje history betreft met die mooie oude vu meters en al die oldskool knoppen, deze is altijd op z'n plek.
En de Pulsar 23 is echt zo'n apparaat met een unieke klank en ook zo'n eigenzinnig ding dat je samen met de VCS erbij gewoon een geluidenfabriek in huis hebt die fantastisch is. :okdan:

Dat geeft me het gevoel dat je de romantiek van de techniek van de sixties in huis haalt en geluid het avontuur is waarin je je laat meenemen, ik wordt nu al bijna ontoerekeningsvatbaar merk ik. :P
Het is dat ik tegen de prijs aanhik van die Pulsar anders had ie hier al gestaan.
Ja absoluut ! :D
Direct na het nieuws van Behringer al een plek gereserveerd voor de VCS3 en een mooie plek lekker pal voor mijn neus. :P Maar helaas daarna is het hok zo goed als vol..net als de mixer trouwens! Ik heb nog wel eventueel plek voor een Erica Black System II die ik al een tijdje op het oog heb. Maar als de Buchla Tiptop Audio midi heeft dan gaat deze het met zekerheid worden. Ook gezien het verschil in prijs natuurlijk daar in meegenomen.
 
Ik sta ondertussen alweer wat jaartjes op de wachtlijst, dus ik hoop ooit een nieuwe te scoren.
Maar stiekem wacht ik natuurlijk ook op die van Uli, al is het alleen maar om de tijd te overbruggen.
Vraag me wel af of de BCS3 er ooit gaat komen, lijkt me sterk dat die even veel verkoopt als bijv de TD3, RD8 en RD9.
Ga er maar wel vanuit, het prototype staat al in de etalage. Maar het gaat nog wel even duren Behringer kennende.
 
Ik sta ondertussen alweer wat jaartjes op de wachtlijst, dus ik hoop ooit een nieuwe te scoren.
Maar stiekem wacht ik natuurlijk ook op die van Uli, al is het alleen maar om de tijd te overbruggen.
Vraag me wel af of de BCS3 er ooit gaat komen, lijkt me sterk dat die even veel verkoopt als bijv de TD3, RD8 en RD9.
Dat ding heeft een iconische status en maar voor weinigen bereikbaar, net als die ouwe arp dus ik denk dat deze net als de Barp een succes wordt als ie 'm uitbrengt.
 
Een heel simpel nieuw autootje dan:

Electronic Music Studios
haha totaal mijn auto budget, volgende week komt ie eindelijk. De auto dit keer... Niet de synth. Maar die auto dient vast wel voor transport dus niet zo of topic haha
Doet me ook denken aan turnlab die stickers levert bij aankoop om op de auto te plakken: 'vintage synth on board'
wie dat kleeft op zijn auto is me een raadsel... :maffia: :smeris:
 
haha totaal mijn auto budget, volgende week komt ie eindelijk. De auto dit keer...
Wij zoeken ook nog een nieuw basaal middel.. uuh voor het vervoeren van vintage synths :D
Wat voor auto is het geworden?
 
Hola,

Er komen twee microfoons bij,in mijn studio zijn er al twee rode nt1.
Heb ook een rode voor live optreden maar ben er toch niet tevreden over.
Dus twee live studio microfoons voor stereo en dat merk je toch ondanks mijn versterker er stereo van maakt.

Groeten van andreos.:)
 
Wij zoeken ook nog een nieuw basaal middel.. uuh voor het vervoeren van vintage synths :D
Wat voor auto is het geworden?
swiffie 2e hands... heeft al wat synths vervoerd :D - op de achterbank...
 
De aanschaf komt er stilletjesaan aan.De Osmose.Nu al een kleine 2 jaar geduldig staan wachten.
Voordeel?Een vat vol veranderingen en verbeteringen.
 
van mijn initiële lijst ( Hydrasynth, Jupiter-X, Eurorack kast, Eventide H9) heb ik bijna alles volgens plan een plek gegeven.
Daar zijn nog een Fantom 6, Matriarch en een Hydrasynth Explorer bijgekomen.
De H9 is er nog niet van gekomen, dus dat is een mooi voornemen voor het komende jaar.

Naast de H9 wil ik de 2500 modules nog compleet hebben en een nieuwe digitale mixer.
 
Back
Top