Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Hehe .. ik heb ooit twee en een half jaar zitten wachten bij bax op een pedaal wat nergens anders verkrijgbaar was , en bij hun 3 dagen toen binnen kwam.
Toen verplaatst naar 3 weken wachten , toen 3 maand wachten , toen binnen 2 weken binnen , toen elke dag aftellen tot weer 3 dagen , toen gelijk naar 21 weken wachten , en het hele gebeuren weer op nieuw :)
Mja ... uiteindelijk het ding ergens anders toch kunnen bemachtigen.
Een vergelijkbare ervaring had ik met een pedal van M-Audio. Uiteindelijk toch geleverd. Ik koop er niks meer dat niet onmiddellijk leverbaar is.
 
Ik mocht drie kwart jaar wachten want het moest van Bax Rotterdam naar Bax Goes komen. Uiteindelijk had ik mijn verwachtingen te hoog gesteld. Na een weekeindje prutsen snel terug netjes ingeleverd en na drie weken netjes m`n geld terug. Ik heb niks te klagen want bij een andere zaak blijf je opgescheept zitten met iets wat je liever niet had. En ik heb het geluk dat de hoofdvestiging vlak bij mij in de buurt is. Verder is het een zaak zowel voor mensen met veel geld en ook met weinig geld en alles er tussen in. Tevreden dus.
Dat is geheel geen argument: het herroepingsrecht bestaat voor nagenoeg elke winkel in Europa. Het is absoluut fout te beweren dat je bij "een andere zaak opgescheept blijft zitten" met een daar recent aangekocht product. Tevens klopt de zin niet dat "het een winkel is voor mensen "met veel of minder geld"". Dat kan je absoluut niet weten aangezien je als klant de financiële situatie van anderen niet kan kennen, Bax zelf ook niet trouwens. En, iemand met "minder geld" kan ook een duur product kopen: of onbezonnen of lang gespaard of een cadeau om maar enkele voorbeelden te noemen. Leuk dat je tevreden bent, maar jouw argumentatie is geen reden om tevreden te zijn. De ligging wel bijvoorbeeld: voor jou toevallig in de buurt wat handig is. Andere redenen kan je zelf wel bedenken.
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar dit was wel een reactie waard mijns inziens.
 
Dat is geheel geen argument: het herroepingsrecht bestaat voor nagenoeg elke winkel in Europa. Het is absoluut fout te beweren dat je bij "een andere zaak opgescheept blijft zitten" met een daar recent aangekocht product. Tevens klopt de zin niet dat "het een winkel is voor mensen "met veel of minder geld"". Dat kan je absoluut niet weten aangezien je als klant de financiële situatie van anderen niet kan kennen, Bax zelf ook niet trouwens. En, iemand met "minder geld" kan ook een duur product kopen: of onbezonnen of lang gespaard of een cadeau om maar enkele voorbeelden te noemen. Leuk dat je tevreden bent, maar jouw argumentatie is geen reden om tevreden te zijn. De ligging wel bijvoorbeeld: voor jou toevallig in de buurt wat handig is. Andere redenen kan je zelf wel bedenken.
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar dit was wel een reactie waard mijns inziens.
Misschien dat hij het in de winkel heeft gekocht ipv webshop. Dan heb je geen wettelijk herroepingsrecht.
 
Misschien dat hij het in de winkel heeft gekocht ipv webshop. Dan heb je geen wettelijk herroepingsrecht.
Klopt: het is inderdaad een "gunst" indien er bij een fysieke winkel wordt gekocht. Terechte bemerking.
 
Nog voorbarig.De iMac 32 inch(of zoveel)met M3 chipje.
 
Diverse soundbanks voor de Nexus4 wanneer deze eind van het jaar in de aanbieding zijn. Dan heb ik alles wat ik nodig heb (of eigenlijk wil).

Heb het afgelopen jaar een hoop aangeschaft. Software gekocht en gelegaliseerd, nieuwe laptop en headphones. Het is mooi zo voor nu. Je kan blijven kopen, maar daar word m’n muziek nou niet heel veel beter van.
 
Diverse soundbanks voor de Nexus4 wanneer deze eind van het jaar in de aanbieding zijn. Dan heb ik alles wat ik nodig heb (of eigenlijk wil).

Heb het afgelopen jaar een hoop aangeschaft. Software gekocht en gelegaliseerd, nieuwe laptop en headphones. Het is mooi zo voor nu. Je kan blijven kopen, maar daar word m’n muziek nou niet heel veel beter van.
Je maakt me nieuwsgierig. Kan je een aantal voorbeelden opnoemen van software die je gelegaliseerd hebt?
 
Ik wil wellicht een RE303 of een TT303 hebben. Mijn Roland TB3 doet zijn naam wel waar: Knoppen aan de kleine kant
 
Je maakt me nieuwsgierig. Kan je een aantal voorbeelden opnoemen van software die je gelegaliseerd hebt?
Zo uit m’n hoofd… een aantal soundbanks van Avenger, Nexus, Spire, Pro Q3, Timeless, Saturn 2, H-Delay, One Knob Brighter, Gem Sculptube. Voor de rest ook een aantal nieuwe dingen gekocht nadat ik goed onderzoek heb gedaan na wat ik “echt” nodig heb.
 
De bolina ( behringer solina)
 
Dat is geheel geen argument: het herroepingsrecht bestaat voor nagenoeg elke winkel in Europa. Het is absoluut fout te beweren dat je bij "een andere zaak opgescheept blijft zitten" met een daar recent aangekocht product. Tevens klopt de zin niet dat "het een winkel is voor mensen "met veel of minder geld"". Dat kan je absoluut niet weten aangezien je als klant de financiële situatie van anderen niet kan kennen, Bax zelf ook niet trouwens. En, iemand met "minder geld" kan ook een duur product kopen: of onbezonnen of lang gespaard of een cadeau om maar enkele voorbeelden te noemen. Leuk dat je tevreden bent, maar jouw argumentatie is geen reden om tevreden te zijn. De ligging wel bijvoorbeeld: voor jou toevallig in de buurt wat handig is. Andere redenen kan je zelf wel bedenken.
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar dit was wel een reactie waard mijns inziens.
Ja dat is het die wetten zijn er ook gekomen vanwege internet bestellingen denk ik. Voorheen kocht ik alles bij Verspuij in Barendrecht / Rotterdam zuid (nu Bax) en daar moest ik echt soebatten als het niet beviel. Dan ging het meestal al om tweedehands waar geluk hebben ook belangrijk is. En er is in de jaren 10 van deze eeuw behoorlijk veel veranderd met elektronica spullen. En over prijzen gesproken: Het eerste beste keyboardje koop je voor onder de honderd euro daar. Vermoedelijk dat het dan om een goedkoop massaproduct gaat. Vroeger ook niet overal voor handen. Maar die simpele dingen zijn tegenwoordig overal te koop. Met rechtstreekse internet aankopen heb ik (nog) geen ervaring. Dus ook nooit ergernis er over gehad.
 
Teveel boss dm 101 filmpjes gezien om koud te blijven. Bij bax voor 463 euro dit weekend met kortingscode… zal ik weerstaan? Ja: want ik beb de vorige pedaal van dat budget na 2 maand eindelijk maar eens ingeprikt en dacht ’walk, don t run’
Maar hoe lang nog😅
 
Back
Top