Proef met Auto Ads van Google Adsense

Ik snap je punt wel demian. Maar de vraag is waarom leden 20 Euro (of welk bedrag dan ook) per jaar zouden willen betalen voor een reclamevrij forum als een gratis ad-blocker tot hetzelfde resultaat leidt?
 
Omdat mensen misschien principieel willen bijdragen om het forum draaiend te houden maar geen ads willen zien?
 
Last edited by a moderator:
Omdat mensen misschien principieel willen bijdragen om het forum draaiend te houden maar geen ads willen zien?

Ik heb de laatste zin uit je post verwijderd omdat deze op meerdere punten in strijd was met de richtlijnen.

Terwijl je je reply typte, heb ik een poll opgezet om de interesse te peilen in een lidmaatschapsvorm waarbij advertenties niet langer worden getoond. Deze kun je hier terugvinden. Ik reken in elk geval op jouw input ;).
 
Met name op de telefoon en iPad zijn er de laatste tijd heel veel advertenties bijgekomen, ook als je ingelogd bent. Ik dacht eerst dat het kwam omdat de site gehackt was.

Wat is een adblocker die werkt op de iPhone? Ik heb de app 1Blocker maar die houdt deze ads hier kennelijk niet tegen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top