Synthforum hack - post mortem

OSX gisteren op de imac. Boel pagina's die ik wil zien zijn gewoon wit en blijven dan na een nieuwe poging.

Ook als je naar beneden scrollt?
En als je concrete voorbeelden hebt, zoekt het voor ons wat gemakkelijker. Dus een link naar een page of een screendump zou aangenaam zijn :).
 
Ik kon gisteren niet eens antwoorden op een bericht, het venster was gewoon wit. Vandaag lijkt 't ok tot nu.
 
THNX BOYS!!
 
Oeps, eerst de openingspost lezen voordat ik een reactie plaats.. :-)
Excuses!
 
Hoog tijd om weer eens donatie te doen aan het forum.

Hear hear!

was al eerder van plan een donatie te doen maar ben eindelijk tot actie overgegaan

Hartelijk dank daarvoor 3ddie! Wordt zeer gewaardeerd.

Ik zie ook veel reclame, waar ik normaal een hekel aan heb. Maar in dit geval vind ik het prima wanneer het forum er wat extra mee kan verdienen.

Ook dat wordt op prijs gesteld :). Het is namelijk de primaire inkomstenbron voor het forum. Zonder inkomsten uit Google ads is er geen geld om het forum in de lucht in de lucht te houden.

Gewoon Ad Block installeren (kost niks) en dan ben je meteen van al die vervelende pop-ups en reclame shit af.

Het staat je uiteraard vrij om een ad blocker te gebruiken. Tegelijk ben ik van mening dat het zien van een advertentie een kleine prijs is voor het verder kosteloos gebruik maken van het forum. Als je pop-ups ziet, is er iets anders aan de hand. Synthforum maakt namelijk geen gebruik van pop-ups.
 
Het ziet er naar uit dat het met Google AdSense te maken heeft. Op het Wetenschapsforum worden nu zelfs advertenties in de posts van gebruikers geplaatst! We moeten nog zien of dat zo blijft, niet iedereen is daar blij mee....
 
Ik vind de hoeveelheid ads en de manier waarop ze zichtbaar zijn op sf buitengewoon storend. SF wil de kans dat je op een ad klikt zo groot mogelijk maken maar ik wil helemaal niet op ads klikken dus waar ben je dan mee bezig..??

Ik heb nu dus een adblocker op mijn desktop en foon. Goed gedaan hoor..
 
Ik vind de hoeveelheid ads en de manier waarop ze zichtbaar zijn op sf buitengewoon storend.

Het waren er precies 3, op de FP in de linkerkolom, bovenaan Nieuwe Berichten en eentje in de rechterkolom onder Leden. En ergens staat er nog een verdwaalde ad in een footer. Is dat werkelijk buitengewoon storend?

SF wil de kans dat je op een ad klikt zo groot mogelijk maken maar ik wil helemaal niet op ads klikken

SF wil een manier vinden om over een tijdje nog te kunnen bestaan. De inkomsten uit donaties is pak hem beet 100 euro per jaar. Daar kunnen we net een maand hosting van betalen :). Het staat je vrij om niet op ads te klikken.

dus waar ben je dan mee bezig..??

Dat heb je hier kunnen lezen. Zoals daar geschreven lijkt me het zien van een enkele advertentie een kleine prijs voor het gebruik van het forum. Maar de suggestie die je in datzelfde draadje doet, is natuurlijk een uitstekend alternatief.

Goed gedaan hoor..

Euh, bedankt voor het compliment denk ik...?

Bericht door een moderator:
@all: Ik stel voor om in dat draadje verder te discussiëren over ads, mocht die behoefte er zijn. Laten we deze draad vrijhouden voor discussie over de hacks en de getroffen maatregelen.
 
Bedankt... en wat ben ik blij dat ik uit de IT wereld gestapt ben. Pffff.. (ik wil jullie niet ontmoedigen, maar als men uit dit wereldje stap en dan terugblikt, wat een eindeloos gedoe met al die technologieën die dan nog in slechts enkele jaren meegaan voor ze obsolete worden.. </moan mode=off>
 
"Warning: curl_exec() has been disabled for security reasons in .../vb/vurl/curl.php on line 344"

verschijnt bovenaan homepage
 
Back
Top