Muzikaal Gepiel dl. 10: Spelen met VST's

ProgHead

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 februari 2019
Berichten
5.541
Locatie
Zeist
Genoeg VST's verzameld, tijd om er nu ook eens mee te gaan spelen. Omdat ik het beste werk aan de hand van opdrachten/uitdagingen ga ik een klassiek arrangement van het eerste couplet van Mary had a little lamb proberen te maken. Helemaal geen ervaring mee, maar dat geeft niet. Leve de lol. 8)
 
Hier het resultaat van een avondje knutselen:

Click image for larger version  Name:	MaryClassic.png Views:	0 Size:	69,8 KB ID:	3713069


MaryClassic.mp3
 

Attachments

  • image_132501.mp3
    586,6 KB · Bekeken: 248
Dank voor de reactie. :)

Ga vandaag proberen een wat heftiger orgel-arrangement te fabriceren. Maar het blijft nog wel klassiek want ik wil nu eerst mijn plug-ins voor muziekinstrumenten testen.
 
Gezien je forumnaam had ik wel een iets ruigere uitvoering verwacht....

Alles op z'n tijd. Ik heb ook veel plug-ins van orkest-instrumenten, en die wil ik ook uitproberen. Ik hoop vanavond wat klassiek orgelgeweld te produceren.
 
Ik houd eigenlijk helemaal niet van Kerstliedjes, maar het heeft er inderdaad iets van weg... :D
 
Ik had onderstaande kerkorgel plug-in willen gebruiken voor mijn volgende arrangement, maar helaas opent die niet in LMMS (dat ik als mijn DAW gebruik):

http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=622

In Carla doet de plug-in het wel, maar ik weet niet of een in Carla draaiende plug-in via Carla in LMMS gebruikt kan worden.
 
Ik vind de eerste heel erg mooi! De orgel-bewerking komt een beetje ongebalanceerd over maar leuk om te horen dat je lekker muziek aan het maken bent.
 
Dank! Het is vreemd dat ik die valse stukjes pas hoorde toen ik de kerkorgel plug-in gebruikte.

Helm heb ik een paar keer bekeken, maar ik wil het bij gratis software houden. Ik verzuip nu toch al bijna in de audio software dus beperk ik mij maar liever tot het gratis spul, dat is mij al meer dan genoeg.
 
Dank! Het is vreemd dat ik die valse stukjes pas hoorde toen ik de kerkorgel plug-in gebruikte.

Helm heb ik een paar keer bekeken, maar ik wil het bij gratis software houden. Ik verzuip nu toch al bijna in de audio software dus beperk ik mij maar liever tot het gratis spul, dat is mij al meer dan genoeg.
Helm kan gratis zijn. Je bent niet verplicht tot een bijdragen.
 
Back
Top