Roland CR-78 en TR-808 OPGEPAST

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
ter info
op MP staan een paar drummachines welke vermoedelijk oplichting betreft
ene Steenis uit Appingedam biedt een CR-78 aan voor een ''te mooie prijs''
ik zou willen adviseren het volgende bankrekening eindigend op, en op naam van, met voorzichtigheid te betrachten

Hr SW Chrascina
INGB 1591 74
 
Altijd voordoen of je iets wilt ophalen. Bij el of geen adres, of moeilijkdoen daarover weet je precies hoe laat het is. Als alles blijkt te kloppen kun je altijd nog om verzenden vragen
 
zo heb ik het inderdaad gespeeld, had al zo'n voorgevoel dat het niet kon kloppen en om een naam en rekeningnr te traceren heb ik het zo gespeeld. Maar ze worden steeds slimmer! geen geverifieerd MP acount, doe dan ook geen zaken! Al is dit vooral voor MP een leuke constructie (men vangt toch telkens 40 cent per transactie) is het toch een wat betrouwbaardere manier. geen gecontroleerde MP acount, geen telefoonnr??? dan al helemaal niks mee doen.
 
mijne stond goedkoop te koop en had geen enkele reactie, mss was 't té goedkoop /D - stuur me geen berichten, hij blijft.
 
Appingedam, ze doen vaak ook een uithoek van het land. Dan zou je eerder zeggen verzend het maar. Maar die regel geld niet altijd. Ze doen gerust ook het midden van het land, als woonplaats. Vaak ook een waas over de foto's. Scherpe prijs en dan heel goed, pro op foto gezet. Vaak incl koffer. Handig toch voor verzenden. Dat laatste is heel vaak aangevinkt. Valt mij op hoeveel mensen reageren op die nep adv.
 
mijne stond goedkoop te koop en had geen enkele reactie, mss was 't té goedkoop /D - stuur me geen berichten, hij blijft.

Joh, hij was redelijk geprijst maar goedkoop zou ik het niet willen noemen. Dat verzamelaars er misschien dik voor willen betalen als het toevallig zo uitkomt zal best maar voor wattie doet is zo'n CR78 echt niet meer als 1000 waard. Voor iedereen die'm wil gebruiken voor muziek is de TT78 een veel betere keus mijns inziens (en ja, ik heb ze allebei (gehad)).
 
Ik heb ze ook beiden... mss de tt eens terug aansluiten dan. Had de tt 606 en 78 te koop maar datkon niemand schelen
 
standard prijs internationaal is inmiddels toch echt meer dan 2000
 
Tenzij de foto's te herleiden zijn naar een andere advertentie ziet het er wat mij betreft best legit uit die cr78 advertentie. En zo ver rijden is Appingedam nou ook weer niet als je niet in het zuiden van het land woont. Persoonlijk vind ik 1250 een absurde prijs voor zo'n aftands cultding, tenzij je in een Phil Collins coverband speelt ofzo.
 
Deze persoon is al maanden, misschien zelfs jaren actief in de synthsectie van Marktplaats en lijkt een legio aan bankrekeningnummers en valse marktplaatsaccounts te hebben die voor fraude gebruikt worden. Lees dit maar eens, lijkt erg op dezelfde manier van werken:
https://opgelicht.avrotros.nl/forum/...38-t33693.html
 
Laatst gewijzigd:
OP1's zie je ook heel vaak.. fake Vaak redelijk vlak achter elkaar twee adv. Er trappen mensen is, anders zou het na een tijdje wel ophouden. Kijk mp Op1 en die Prophet Rev 2 Desktop 16. Nep [h=1][/h]
 
foto's vd cr-78 heeft ie gepikt van een Facebook adverteerder, zo kreeg ik het vermoeden van oplichting. Ik kan het niet bewijzen gezien ik niet het risico ga nemen van betalen. Ik kan opzich makkelijk ophalen , is maar een uur rijden voor mij, toch moet ik eerst wat vooruit betalen..... ga ik maar niet doen.
 
Ik heb hem ook gecontacteerd, en heb zowaar een 06 nummer gekregen en ook gaf de verkoper aan dat ik mocht langskomen?, ik zal hem in de loop vd dag eens bellen om te kijken hoe de vork in de steel zit. er staat ook een 808 uit Appingedam te koop voor 2250. mss kan ik daar ook meteen langs als het adres bestaat. Het is voor mij een kleine 250 km rijden en verzenden is echt een NO GO

rdilago, jij heb de fotos op FB gezien, kan jij daar een link van posten?
 
ik verwacht dat er nu eens smoesje komt dat ie weg moet voor 'n poos en jij best even snel geld stort dan is ie gereserveerd en kan je 'm enkel vandaag afhalen na betaling vd reservatie
 
Goed om te zien dat de potentiële slachtoffers ook steeds beter worden in het herkennen van deze walgelijke praktijken en hun kennis hier delen!
 
en inmiddels ook een tr-606 van ene Jorick voor 200 euries.... u bent gewaarschuwd
 
Back
Top