Nieuws van Behringer

Dat was echt dik.. jammer dat ik 'm niet meer heb. Oen !!
Zeker jammer.
Ik heb niet zo'n iconische synth hier maar ik heb er wel een stuk of 3 in de doos staan die ik gewoon bewaar, wie weet haal ik ze op een gegeven moment wel weer tevoorschijn, terwijl ik ook wel het een en ander verkocht heb.
Nu ik naar je foto's kijkt valt het eigenlijk wel mee hoe groot dat ding is
 
sick!!! mooi idd koffer met keys........
Een Synthi, Macbeth en een Easel daar kun je wel dikke slager mee maken.

Idd 7500 zou ik niet voor een synth neerleggen. Max 2 -3k
Toch denk ik niet dat de BH Synthi er snel gaat komen.
Dit omdat er meer mainstream synths te klonen zijn waar een grotere markt voor is.
Nou, de subharmonicon verwacht ik ook niet zo gauw in een Schlagertune
 
Die moeten we bewaren voordat hij weg is! If you pay peanuts, you'll get monkeys.
 

Attachments

  • Bax.JPG
    Bax.JPG
    63,3 KB · Bekeken: 69
Mogelijk een domme vraag, maar ik stel hem toch maar: wat maakt deze B-synth in verhouding tot de gebruikelijke B-klonen ineens zo duur?
 
Mogelijk een domme vraag, maar ik stel hem toch maar: wat maakt deze B-synth in verhouding tot de gebruikelijke B-klonen ineens zo duur?
En je foto wordt een maand opgehangen in de Bax filialen vanwege ‘best betalende klant’.

Da’s ook wat waard natuurlijk 😁
 
ik denk dat de reden dat de BCR-32 er nog niet is, de onderhandelingen zijn met de originele maker van de ZAQUENCER software (die nogal stroef verlopen)
Ik denk soms over dezelfde vraag. Mijn hypothese was dat een BCR32 in combo met VCV-rack mogelijks hun verkoop van eurorack modules kan doen afnemen...
Anderen zeggen dan weer dat een schaarste van LED's aan de oorzaak ligt bij de vertragingen... Hebben we geen Joost op SF? Die zal het zeker weten :)
 
Mijn hypothese was dat een BCR32 in combo met VCV-rack mogelijks hun verkoop van eurorack modules kan doen afnemen...
Dat is wel heel erg vergezocht. Twee totaal verschillende markten.

Zal echt wel eerder met onderdelen of capaciteit te maken hebben.
 
Laatst gewijzigd:
Ik denk soms over dezelfde vraag. Mijn hypothese was dat een BCR32 in combo met VCV-rack mogelijks hun verkoop van eurorack modules kan doen afnemen...
je hebt nu al genoeg controllers waarmee je VCV kunt aansturen dus een controller meer of minder maakt niet veel uit.
En je hebt nu toch ook allelrei modules in VCV zoals de Befaco lijn dwaarvan ze ook niet bang zijn dat die de verkoop van modules laat afnemen?
Dan lijkt me eerder wat @wavejockey zegt dat de onderhandelingen stroef verlopen wel aannemelijker, zal wel met de vergoeding te maken hebben of zoiets.
 
Back
Top