• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hele hoop (analog four, nord micro modular, roland PG 1000, strymon, korg etc)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bassynth

Nieuwkomer
Lid sinds
16 augustus 2019
Berichten
16
Korg Electribe ER-1 (A) – € 185
De rode klassieker van Japanse bodem. Lichte slijtage/gebruikerssporen op het paneel verder technisch in prima staat met prima werkende knoppen. Alleen het apparaat, zonder adapter of doos.


Korg Electribe ER-1 (B) – € 170
Nog een ER-1, ook deze is in technisch helemaal goede staat, maar heeft een tikje meer slijtagesporen vergeleken met de andere, maar niks extreems. Ook hier alleen het apparaat, zonder adapter of doos.


Strymon El Capistan – € 225
De tape echo-machine uit de koker van de effectmeesters van Strymon, in prima staat. Hele lichte gebruikerssporen, maar niks serieus. Komt zonder adapter, zonder originele doos en zonder papierwerk.


Nord Micro Modular – € 285
Een in prima staat verkerende Nord Micro Modular, vaak komen deze tweedehands met nogal wat slijtage op het panel, maar dat valt bij deze reuze mee. Paar krasjes zoals te zien is op de foto's, technisch verder alles in orde. Alleen het apparaat, dus zonder adapter/doos/etc. Werkt op standaard 9 volt adapters.



Korg Mini Kaoss Pad 2s (nieuw in plastic) – € 110


Korg Kaossilator 2s (nieuw in plastic) – € 110



Roland PG 1000 synth controller – € 400
Bezitters van een Roland D-50 en D-550 weten waar dit over gaat. Ik hoor zelf niet bij die groep overigens, dus voor moeilijke vragen moet ik je naar google doorverwijzen. Het apparaat is optisch in prima staat (zoals te zien op de foto's) en ook technisch is ie volgens de vorige gebruiker helemaal in orde (ik geef toe dat ik hem niet persoonlijk heb kunnen testen bij gebrek aan een d50, maar hij gaat aan en alle schuiven reageren prima). Kortom, een PG 1000 in puike conditie. Alleen het apparaat, zonder papierwerk, dooswerk of adapterwerk (standaard 9 voltertje). Over de prijs valt niet veel te emmeren, op eBay/Reverb/wherever ben je er echt heeel veel meer geld voor kwijt.


Korg ToneWorks G4 Rotary Speaker Simulator – € 185
Mooi warm rotary pedaaltje van Korg, zowel optisch als technisch in hele mooie staat. Alleen het pedaal, zonder adapter en andere zaken.


Elektron Analog Four – € 685
Voor de makers die van een warme en cleane sound houden. In hele mooi en vooral ook complete staat. De inmiddels moderne klassieker van Zweedse makelij komt in zijn eigen doos, met zijn eigen usb-kabel, eigen adapter, handleidingen en al. Foto's spreken voor zich. En zo'n mooie ronde sound verdient een mooie ronde prijs, dus neem ik de verzendkosten op mijn rekening.


Korg Kaoss Pad KP-1 (met gebrek) – € 20
De eerste Kaoss Pad, de meer ongebruikelijke transparante editie. Echter, het paneel is gebarsten. Het apparaat werkt helemaal, behalve dat er geen gevoeligheid is op de barsten zelf dus zodoende heb je geen volledig bereik. Het folie over het paneel is wel helemaal egaal, dus maak je vooral geen zorgen over bebloede vingers. Je zou het paneel kunnen vervangen of anders gewoon lekker rauw in broken gear-modus gebruiken :) Alleen het apparaat, zonder adapter (werkt op 12 volt)


Korg Cliphit CH-01 (defect) – € 16,50
Ik vermoed dat het apparaat na het aansluiten op een defecte adapter zodanig veel stroom heeft gekregen dat hij de geest heeft gegeven. Ik kijg hem in ieder geval niet meer aan (zowel adapter als batterij geprobeerd). Set is wel compleet, dus ook voor de onderdelen de moeite waard (3 clips met jack aansluiting, een en pedaal, de Korg PS-3 met een winkelwaarde van 15 euro). Komt dus zonder adapter.
 
Hoi ik heb interesse in de d50 controller. Hoe kom je aan deze. COntroller? Je zegt dat je geen d50 hebt of hebt gehad. Heb je m met ruil verkregen? Zoja. Zoek je momenteel nog iets waar tegen je m zou willen ruilen?
Veel vragen :). Alvast bedankt Groet alex
 
Hoi ik heb interesse in de d50 controller. Hoe kom je aan deze. COntroller? Je zegt dat je geen d50 hebt of hebt gehad. Heb je m met ruil verkregen? Zoja. Zoek je momenteel nog iets waar tegen je m zou willen ruilen?
Veel vragen :). Alvast bedankt Groet alex

Ja soms neem ik partijtjes over of losse dingen, vandaar deze vreemde eend in mijn gearbijt. Ik zoek niet echt iets en doel op verkoop, maar voor de juiste aanbiedingen ben wel te verleiden vrees ik (compacte boxjes, analoge meuk, chique delays).
 
Bedankt voor je reactie, aangezien je geen concrete dingen zoekt zal ik nog even moeten sparen.gelukkig ben ik van de week jarig.
als ie dan nog te koop is dan koop ik m :).
 
Update: Cliphit, El Capistan, Nord Micro Modular en PG 1000 verkocht. En Analog Four mag weg voor 650 euro.
 
Alles weg behalve de volgende dingen, nu met prijsverlaging:
Korg ToneWorks G4 Rotary Speaker Simulator – € 175
Korg Mini Kaoss Pad 2s (nieuw in plastic) – € 110
Korg Kaossilator 2s (nieuw in plastic) – € 110

(Kaoss Pad + Kaossilator samen voor € 210)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top