Controleer je instellingen - display modus werkt mogelijk niet goed!

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
In de vorige versie van de forumsoftware kon je als gebruiker de weergave van discussies op een aantal manieren definiëren. Ook in de nieuwe versie kan dit. De opties in de nieuwe versie zijn echter niet gelijk aan die in de oude. De instellingen van de oude versie zijn echter wel meegenomen tijdens de migratie. In een aantal gevallen geeft dat problemen. Discussies worden dan niet goed weergegeven en sommige opties ontbreken.

Je kunt dit eenvoudig zelf oplossen. Ik zou iedereen willen adviseren de volgende stappen te volgen:

- Zorg dat je bent ingelogd
- Ga naar je gebruikersinstellingen (via het drop down menu bij je naam rechts bovenin het scherm)
- Ga naar de tweede tab - Account
- Scroll naar Berichten opties (zichtbaar in de linker kolom)
- Kies bij Display modus voor Berichten
- Kies Wijzigingen opslaan

Ik vermoed dat bij de probleemgevallen "Recente Berichten" of helemaal geen display modus is gekozen. Als je lid bent geworden na de upgrade van augustus vorig jaar, hoef je niets te doen.
 
Laatst gewijzigd:
done, merk op dat ik bij 't inloggen geen kans heb om de vink te plaatsen bij 'altijd' want dat venster is direct weg
 
Gedaan, echter ik zie totaal geen verschil.:)

Nee ik ook niet. Ik had ook geen problemen meer volgens mij. Maar ik zag wel dat er geen optie geselecteerd was in die radio button.
 
Volgens mij zijn er ook problemen met Persoonlijke berichten..
Als ik iemand een PB gestuurd verdwijnt deze en ik ben volgens mij niet enige...
 
Back
Top