• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack modules ( wmd / erica synths / tiptop /  bitbox / 4ms  en MDLR case.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

TIAN

Stamgast
Lid sinds
12 Maart 2012
Berichten
344
Locatie
AMSTERDAM
Eurorack modules ( wmd / erica synths / tiptop / bitbox / 4ms en MDLR case.




Ik wil als eerste vermelden dat alle modules zo goed als nieuw zijn, naar behoren werken, geen rash hebben en allemaal inc originele doos en toebehoren (knurlies krijg je er ook bij).

Alle modules nog geen jaar of net een jaar oud

Ook ben ik eerste eigenaar van alle modules behalve van de MDLR case maar deze is van vorig jaar maart.

Evt foto's op verzoek maar ga er maar vanuit dat deze modules er hetzelfde uitzien als in de shop/ op het internet.

Reden verkoop van alle modules en case: ga over op wat anders




Modules:


BitBox ( hier heb ik er 2 van ) per stuk: 395,-

(Beide inc 32 G micro sd card met een shitloaaaad aan house en techno samples/ loops)

En je kan de Synthbox, Fxbox en binnenkort ook de waverazor firmware gratis op installeren zodat je eigenlijk 4 modules in 1 module hebt!



Erica Synths Bassdrum: 220,-

Erica Synths Snaredrum: 175,-

Erica Synths Clap: 120,-

Erica Synths Cymbals: 175,-

Erica Synths Dual FX: 250,-

Erica Synths Drummixer 7 ch: 155,-

Erica Synths Midi to Clock V2: 110,-



TipTop 909 hihats: 130,-

Tiptop Audio uZeus 4HP PSU with Flying Bus Boards+ Boost power 3000 brick : 100,-




WMD pro output: 150,-

WMD mscl: 200,-

WMD overseer: 210,-

WMD performance mixer en pm channels (deze gaan samen weg of ik moet tegelijkertijd 2 kopers los hebben of eerst de pm channels verkopen dan gaat de mixer er los uit ): 850,-

WMD metron (zilver): 575,-



4MS wav recorder (hier kun je mooi je live setjes mee opnemen): 210,-



MDLR case: 550,-

6U/ 126HP portable case met afneembare deksel, kan gepatcht gesloten worden.

Deze komt met een konstantlab strongpower met usb en vast MDLR busboard. Kan heel veel modules hebben!!

Heeft een paar beschadigingen maar geen zeer ernstige, is ook gewoon als nieuw.

Krijg je ook nog wat blindpanels bij.




Zak met veel patchkabels van verschillende lengtes en stackables: 60,- oa erica, tiptop stackables, cable puppy.




Sta evt ook open voor een bod op bepaalde modules maar vindt de prijzen die ik vraag zeer oke dus verwacht er niet te veel van. Heb geen haast of geld nodig dus hou het netjes……..

Wanneer iemand meerdere modules afneemt dan wil ik misschien ook nog wel iets met de prijs doen.



Alles kan worden opgehaald in Amsterdam/ de pijp of worden verstuurd.

Betaling contant of via ING betaalverzoek bij ophalen.

Wanneer er verstuurd gaat worden dan stuur ik het product pas op wanneer ik het bedrag binnen heb.



Bij verzending zijn de kosten en het risico voor de koper!!


GEEN RUIL!
 
IMG_6305.jpg
 

Attachments

  • IMG_6305.jpg
    IMG_6305.jpg
    67,3 KB · Bekeken: 122
  • IMG_6306.jpg
    IMG_6306.jpg
    49,5 KB · Bekeken: 125
  • IMG_6307.jpg
    IMG_6307.jpg
    33,3 KB · Bekeken: 123
  • IMG_6308.jpg
    IMG_6308.jpg
    68,6 KB · Bekeken: 117
  • IMG_6309.jpg
    IMG_6309.jpg
    72,7 KB · Bekeken: 122
Prijs aanpassing, iet te hoog ingezet.

WMD pro output: 140,-

WMD mscl: 175,-

WMD overseer: 190,-
 
Eurorack modules ( wmd / erica synths / tiptop / bitbox / 4ms en MDLR case.




Ik wil als eerste vermelden dat alle modules zo goed als nieuw zijn, naar behoren werken, geen rash hebben en allemaal inc originele doos en toebehoren (knurlies krijg je er ook bij).

Alle modules nog geen jaar of net een jaar oud

Ook ben ik eerste eigenaar van alle modules behalve van de MDLR case maar deze is van vorig jaar maart.

Evt foto's op verzoek maar ga er maar vanuit dat deze modules er hetzelfde uitzien als in de shop/ op het internet.

Reden verkoop van alle modules en case: ga over op wat anders




Modules:


BitBox ( hier heb ik er 2 van ) per stuk: VERKOCHT, BEIDE



Erica Synths Bassdrum: VERKOCHT

Erica Synths Snaredrum: 175,-

Erica Synths Clap: 120,-

Erica Synths Cymbals: 175,-

Erica Synths Dual FX: 250,-

Erica Synths Drummixer 7 ch: 155,-

Erica Synths Midi to Clock V2: 110,-



TipTop 909 hihats: 130,-

Tiptop Audio uZeus 4HP PSU with Flying Bus Boards+ Boost power 3000 brick : 100,- GERESERVEERD




WMD pro output: 150,-

WMD mscl: VERKOCHT

WMD overseer: 210,-

WMD performance mixer en pm channels (deze gaan samen weg of ik moet tegelijkertijd 2 kopers los hebben of eerst de pm channels verkopen dan gaat de mixer er los uit ): 850,-

WMD metron (zilver): 575,-



4MS wav recorder (hier kun je mooi je live setjes mee opnemen): 210,-



MDLR case: 550,- GERESERVEERD

6U/ 126HP portable case met afneembare deksel, kan gepatcht gesloten worden.

Deze komt met een konstantlab strongpower met usb en vast MDLR busboard. Kan heel veel modules hebben!!

Heeft een paar beschadigingen maar geen zeer ernstige, is ook gewoon als nieuw.

Krijg je ook nog wat blindpanels bij.




Zak met veel patchkabels van verschillende lengtes en stackables: 60,- oa erica, tiptop stackables, cable puppy.




Sta evt ook open voor een bod op bepaalde modules maar vindt de prijzen die ik vraag zeer oke dus verwacht er niet te veel van. Heb geen haast of geld nodig dus hou het netjes……..

Wanneer iemand meerdere modules afneemt dan wil ik misschien ook nog wel iets met de prijs doen.



Alles kan worden opgehaald in Amsterdam/ de pijp of worden verstuurd.

Betaling contant of via ING betaalverzoek bij ophalen.

Wanneer er verstuurd gaat worden dan stuur ik het product pas op wanneer ik het bedrag binnen heb.



Bij verzending zijn de kosten en het risico voor de koper!!


GEEN RUIL!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top