Arturia AudioFuse 8Pre

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Lid sinds
16 december 2003
Berichten
3.081
Locatie
Rotterdam
Ik overweeg om de Arturia AudioFuse 8Pre audio interface te kopen. Deze heeft 2 keer adat in en 2 keer adat out optische aansluitingen. Kan ik deze allemaal gebruiken om de interface uit te breiden? Dus 16 extra in- en outputs (2 x 8)?
Bij de specificaties staat 16 inputs, 20 outputs channels en 8 digital ADAT inputs/outputs up to 96kHz. Wat lijkt te bedoelen op 8 max extra in-/outputs. Waar zijn dan de extra adat aansluitingen voor?
https://www.arturia.com/audiofuse-8pre/overview
 
Het lijkt erop dat je ADAT alleen double speed kunt gebruiken, dus de twee poorten geven je in totaal 8 kanalen I/O. Maar helemaal zeker is het niet. Ook kun je volgens mij USB en ADAT niet tegelijkertijd gebruiken. De manual staat nog niet online zo te zien.
 
Het meest logische zou zijn dat op 44,1 en 48 Khz Adat op de normale manier gebruikt wordt en die extra ADAT i/o poorten dus niets extra toevoegen of doen, deze kunnen dan ook niet gebruikt worden . Wil je echter op 96Khz werken en heb je een externe expander/interface die double ADAT ondersteund gebruik je ze wel ...
 
Back
Top