Key Music NL failliet

eerst reageerden ze wel snel
Even een terzijde; ik heb sinds gisteren een M4 en had voor een klein dingetje even een melding aangemaakt. Binnen 2 minuten response van hun supportteam, zo snel heb ik het nog nooit gehad. Dus wellicht inderdaad afhankelijk van wat voor issue dat je hebt. Ik had een B-Stock bij Thomann gekocht en blijkbaar zat daar een DE versie bij van Digital Performer Lite. Konden ze helaas niet omwisselen voor een Engelse variant.
 
Even een terzijde; ik heb sinds gisteren een M4 en had voor een klein dingetje even een melding aangemaakt. Binnen 2 minuten response van hun supportteam, zo snel heb ik het nog nooit gehad. Dus wellicht inderdaad afhankelijk van wat voor issue dat je hebt. Ik had een B-Stock bij Thomann gekocht en blijkbaar zat daar een DE versie bij van Digital Performer Lite. Konden ze helaas niet omwisselen voor een Engelse variant.

het was eerst zeer snel, nu al lang geen antwoord. het gaat ook om een ouder model, en denk gezien, ik heb op gearspace gevraagd, de output latency (voor mij het belangrijkste, ITB), op 512/1024, toch nog hoge waarden, laag genoeg om mee te werken dat wel tegenover de ultralite mk3 hybrid. in de mk5 thread. ook voor de M4. degene heeft zie niet door RTL hupelups gehaald, want dat rapporteerrt het niet, gewoon wat een DAW aangeeft.

valt me wel hoop hoe snel het oploopt op 512/1024, wellicht normaal. maar werkbare nummers voor mij.

ik stel de M4 nog uit, andere dingen gingen voor, eens iets anders dan voor mijn studio.

wellicht ervaringen over M4, zit je op mac of pc?, ergens anders, wel een interessante en goede interface. vol elektronika vanuit de duurdere modellen.
 
Ik heb een motu m4, had een ultralite maar de nieuwe Macs hebben geen firewire. Erg tevreden mee met de m4 enige nadeel is dat de pres een niet super stil zijn. En er geen cumix bij zit. Maar daar krijg je een loopback functie voor terug. Voor de prijs vind ik het een super ding.
 
Even een terzijde; ik heb sinds gisteren een M4 en had voor een klein dingetje even een melding aangemaakt. Binnen 2 minuten response van hun supportteam, zo snel heb ik het nog nooit gehad. Dus wellicht inderdaad afhankelijk van wat voor issue dat je hebt. Ik had een B-Stock bij Thomann gekocht en blijkbaar zat daar een DE versie bij van Digital Performer Lite. Konden ze helaas niet omwisselen voor een Engelse variant.
Lijkt me logisch ook dat je bij Thomann gekochte producten niet bij Key Music kan omwisselen.
 
Hoe zit dat nu met die winkel?Inboedel verkocht?Overgenomen?Slot erop?
 
Gent is dik ok, hulpvaardige winkelbedienden en een gezapige atmosfeer. Enkel jammer dat ze de meeste zaken die je in een impuls koopt (specifieke kabels, kabelbinders etc..) niet altijd op stock hebben. En er staat een matrixbrute waar je mag op losgaan :)
 
Keymusic Eindhoven hobbelt ook nog steeds door geloof ik.

Dit de situatie deze zaterdagmiddag, dus qua 'hobbelen' beter even doorhobbelen naar Let's Play, eindje verderop (al doen die geen bliepdoosjes).

km.jpg
 
beter even doorhobbelen naar Let's Play, eindje verderop (al doen die geen bliepdoosjes).

Even op hun website gekeken, hun aanbod van pedaaltjes is ook niet zo geweldig. Voor liefhebbers van bliep en bloep inderdaad niet veel te halen. :(

;)
 
Even op hun website gekeken, hun aanbod van pedaaltjes is ook niet zo geweldig. Voor liefhebbers van bliep en bloep inderdaad niet veel te halen. :(

;)

Let's Play is inderdaad een heel ander soort zaak, meer van het soort zoals je voorheen als rondsnuffelmuziekzaak had.
Inclusief oud vintage (gitaar/bas-)spul te bewonderen, al dan niet te koop.
Als dit soort zaken ook om gaan vallen dan wordt het echt 'n serieus kwalijke zaak.
 
Let's Play is dan ook een echte gitaarzaak - niet vreemd dat ze daar weinig bliep en bloep hebben. Wel een geweldige service, vakkundige medewerkers en heel mooie spullen!
 
Back
Top