itunes verdwijnt.

JohnDoe28

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2013
Berichten
1.063
beste mensen.

ik hoorde vandaag dat itunes gaat verdwijnen. =(
en dat is heel jammer want ik heb er wel minstens een euro of 1000 inzitten. :)
en nu hoorde ik wel dat er nieuwe apps voor komen. :)
maar goed gaan die net zo werken als itunes dat doet. :?
en kan ik daar ook gewoon muziek blijven aankopen.
misschien ben ik dan ouderwets maar ik heb niets met de streaming diensten. :(
ook omdat ik in itunes al het nodige aan geld heb zitten & als ik muziek koop het voor altijd heb was mijn gedachten. ;)
een ding ben ik wel blij om dat itunes verdwijnt. :)
en dat is elke keer dat kopieren naar icloud als ik muziek chroniseerde naar mijn iphone toe. ;)
dus bij elkaar mensen rip itunes ;{.
 
Ik denk dat ik 5 a 10000 euro in itunes heb zitten qua muziek...
ben echter gestopt als dj dus is de ramp niet als t weg zou zijn. Er zijn wereldsterren die meer dan 50k itunes muziek hebben...

ik ben trouwens nooit mee gegaan in de nieuwe itunes. Dat is een draak van een programma. In de oude versie kon je playlists naast elkaar openen en slepen. Dat was een must.
Het was ooit een redelijk programma. Sinds de update werd het steeds holler. Ze hebben er zichzelf mee kapot gemaakt. Ik ben dan ook nooit apple music gaan gebruiken maar spotify en dat zal niet zomaar veranderen. Apple is al lang niet meer wat t was. En ik ben al mac only sinds 2002 dus heb wel wat vergelijk.
 
Laatst gewijzigd:
iTunes zelf verdwijnt wel, maar de functionaliteit om externe devices te backuppen en synchroniseren komt terug in Finder (ik weet niet hoe ze dit op Windows gaan doen) en het hele muziekverhaal met je aangekochte albums en evt. streamingdiensten in Apple Music. Op zich een goede zaak aangezien iTunes een enorm, uit de kluiten gewassen, log en onoverzichtelijk onding is geworden in de loop der jaren. Op zich vind ik iTunes best wel OK voor beheren van albums en evt downloaden van muziek, maar de streamingdienst kan niet in de schaduw staan van Spotify wat mij betreft.
 
Laatst gewijzigd:
Ik denk dat ik 5 a 10000 euro in itunes heb zitten qua muziek...
ben echter gestopt als dj dus is de ramp niet als t weg zou zijn. Er zijn wereldsterren die meer dan 50k itunes muziek hebben...

ik ben trouwens nooit mee gegaan in de nieuwe itunes. Dat is een draak van een programma. In de oude versie kon je playlists naast elkaar openen en slepen. Dat was een must.
Het was ooit een redelijk programma. Sinds de update werd het steeds holler. Ze hebben er zichzelf mee kapot gemaakt. Ik ben dan ook nooit apple music gaan gebruiken maar spotify en dat zal niet zomaar veranderen. Apple is al lang niet meer wat t was. En ik ben al mac only sinds 2002 dus heb wel wat vergelijk.

ja en daarbij het probleem dat de muziek die je hebt gekocht ook niet overdraagbaar is aan anderen.
dus wat je zelf koopt is voor eeuwig voor je zelf.
wat apple eigenlijk gewoon moet doen is itunes inderdaad opruimen.
laten we beginnen gewoon bij alles weg te doen wat niet van de zanger zelf is.
dus al die verzamel cd,s bijvoorbeeld.
ja zolang ik nog muziek kan blijven kopen blijf ik inderdaad dat nieuwe programma gebruiken uuhm ben de naam kwijt.
 
Je muziek verdwijnt niet, hier het verhaal; https://www.ad.nl/tech/itunes-gaat-v...ziek~a66b215d/

dus als ik het zo lees komt er een combi van een soort spotify & itunes van apple.
maar ouderwets dan of niet ik ga geen abonnement nemen.
blijf gewoon kopen. en dan steek ik er nog genoeg geld in.
ik denk dat kopen goedkoper voor mij is ook omdat ik met een abonnement van 10 euro per maand duurder uit ben.
 
Back
Top