Gloomy - Chinese For You / New Beat 114 bpm

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België


"Chinese For You" is de letterlijke vertaling vanuit het Nederlands, wat betekent: "je begrijpt het niet" .. Natuurlijk begrijp je het niet, omdat je Igor Pose op de achtergrond hoort met een Russisch gedicht. Bijna niemand begrijpt Gloomy of wat hij je probeert te vertellen, nog niet.

Laat me ajb weten wat je ervan vindt .. Gemaakt in FL-studio 20. Veel plezier en veel dank! Gloomy ;)

Bekijk ons bericht @ messagefromone.blog

als je van beeld houdt terwijl je luistert, kijk dan op Youtube:

 
te snel en te complex voor New-Beat,trager en een beetje meer uithalen en andere kick :)
 
ik was benieuwd, new beat :)
Ik luister even op mijn imac zonder monitors.
Newbeat is voor mij traag en dieper en donkerder. Tenminste, mijn lievelings beat.
Met de break kom je aardig in de buurt, rond dikke 3 minuten. Op pakweg 50 seconden die 303 achtige hoge laag stoort me. op 3min 05 stopt ze eindelijk :) Spijtig genoeg terug 40 seconden later. Gewoon weglaten zou ik.
 
te snel en te complex voor New-Beat,trager en een beetje meer uithalen en andere kick :)

Hey Egres, bedankt voor de feed makker.. Maar te snel ? 114BPM is toch net goed voor New Beat ? Misschien kunnen we deze wel Progressive New Beat noemen ? :)
 
Op pakweg 50 seconden die 303 achtige hoge laag stoort me. op 3min 05 stopt ze eindelijk :) Spijtig genoeg terug 40 seconden later. Gewoon weglaten zou ik.

Hoo, had ik dat geweten had ik er nog iets aan kunnen veranderen.. Deze heeft namelijk een paar dagen in mijn WIP-topic gestaan, en nadien maar geupload als volwaardige track.. dus ik kan er niets meer aan veranderen, helaas. Zal voor de volgende plaat zijn, je feed.. Hartstikke bedankt toch, leuk dat je effe binnenspringt :)
 
Klinkt fijn. Bij tijden wat druk en vol. Vind de kick juist fijn.
 
Ik heb toevallig net een rotervaring met de opkomst van het neonazisme op mijn werk en vind je titel racistisch.. :P
Verder wel een lekker muziekje.. :-)

:biertje:
 
Ach ja, mijn reactie was misschien wat overtrokken.. Sorry.. :-)
Ik heb weereens ruzie op mijn werk, vandaar...
 
Klinkt fijn. Bij tijden wat druk en vol. Vind de kick juist fijn.

Druk en vol is Gloomy's middle name :) Dank je wel flyweight, ben erg blij dat je'm goed vindt !! :)
 
Heerlijk intro.
Het klinkt allemaal erg meeslepend en alles is mooi afgemixt.

Ja, na 15 jaar produceren kan ik eindelijk een beetje afmixen, thanks voor de bevestiging Jeroen.. Heel mooie commentaar, bedankt ! :)
 
Ik heb toevallig net een rotervaring met de opkomst van het neonazisme op mijn werk en vind je titel racistisch.. :P
Verder wel een lekker muziekje.. :-)

:biertje:

Ruzie op't werk, wat sneu voor je. Hoop dat het snel is opgelost. Racistisch ? Haha, 't is maar een "gezegde" hé.. "dit is Chinees voor mij", daar is niets racistisch aan. :) Ben blij dat je'm toch leuk vindt Bohemen.. Ik denk dat je mijn vers gepost WIPje (Bootlicker) ook wel kunt pruimen.. Ik hoop je professionele mening ook daar eens te lezen.. Bedankt man.. enne, kop op hé ! :)
 
Het is vergelijkbaar met Belgenmoppen... Neerbuigend doen over een andere cultuur..
Je zou ook respect kunnen hebben voor het zeer complexe schrift van de Chinezen..
"Chinese for you" heeft een vergelijkbare betekenis als koeterwaals.
Terwijl het ook zou kunnen inhouden dat wij westerlingen er gewoon te dom voor zijn.. :-)
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou bijvoorbeeld ook kunnen typen dat iets Belgisch voor mij is omdat ik er niets van begrijp! :-D
 
Ja, nu begrijp ik wat je wil zeggen.. Misschien is de titel toch wel verkeerd gekozen ja.. Maar als je nu zegt : "dit is Belgisch voor mij, want ik begrijp er niets van", dat is helemaal niet racistisch, toch.. Allez, laten we het houden bij de muziek, want anders ga ik teveel off-topic. Volgende keer proberen niet zo'n provocerende titel uit te kiezen.. Bedankt Bohemen, fijne avond nog kerel !! :)
 
Haha, sorry hoor voor mijn off-topic geneuzel.. :-)

Misschien is racistisch niet het goede woord.. Discriminerend?
Maar ik ga nu je nummer nog maar een keertje afspelen, want daar gaat het om! :dj:

Fijne avond nog!
 
Back
Top