Wie staat er ook op de Cirklon Sequencer wachtlijst? En hoe lang al?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.569
Locatie
Streek rond Herentals - Belgiƫ
Ik dus sinds april 2018 en zero nieuws sindsdien. Recent las ik dat de wachttijd ondertussen 2 jaar zou zijn en ik las dat er een update aan zou komen. Heb me pas vandaag ingeschreven op het forum, waar je enkel opkan als je inschreef (via mail en code) en wacht nog op aanvaarding. Eerder kan je 't forum niet op.
Heb geen idee hoeveel SF wachters er zijn. Iemand? En weet jij meer ivm leveringstijd? Dan kan ik nog wat sparen eerst LOL
 
Als ik het Sequentix forum mag geloven, is meer dan twee jaar de norm hedentendage. Er zijn wat problemen met leveranciers geweest en nu met relocaties aan de gang of achter de rug. Ik kan je wel vertellen dat het het wachten wel eens waard zou kunnen zijn... Of ergens eentje tweedehands op de kop tikken.
 
Ik zie ze eigenlijk nooit 2e hands voorbij komen, of ik kijk niet goed. Ik zie ze wel steeds vaker in studio filmpjes van bekendere producers en artiesten voorbij komen. Dus het schijnt het wachten meer dan waard te zijn. Ik zie bij de meeste dat de computer geheel uit beeld is verdwenen die een Cirklon hebben. Ik zou er best eens een van dichtbij willen proberen.
 
Paar dagen geleden schreef Colin het volgende:

"Sorry about the lack of updates, we've had a lot to deal with in the last year and it hasn't been clear to us when we might get things running more smoothly.
Now we are settled in the new office location, we are making changes to the way we operate that we hope will finally let us bring the wait down, but it's going to be a while yet before we can see when that might be.
What will be the last UK-produced Cirklon stock ran out at the end of last year. Over the period of moving office, we have sold off some remaining B-grade stock.
With the disruption that resulted from the combination of breaking off existing supplier relationships, then having to re-locate the business, we're several months further behind.

One of our biggest problems last year was a very high reject rate on the LCD modules we use.
In the course of looking for an alternative supplier for those parts, it became clear that the monochrome LCD is not where things are headed.
The recent announcement of the coming MIDI 2.0 spec also suggested it was time to look at updating the Cirklon hardware.
As a result, when production resumes this summer, things will look a little different...

https://www.youtube.com/watch?v=JzuCPVysUzc

Colin Fraser
Sequentix GmbH"
 
Paar dagen geleden schreef Colin het volgende:

"Sorry about the lack of updates, we've had a lot to deal with in the last year and it hasn't been clear to us when we might get things running more smoothly.
Now we are settled in the new office location, we are making changes to the way we operate that we hope will finally let us bring the wait down, but it's going to be a while yet before we can see when that might be.
What will be the last UK-produced Cirklon stock ran out at the end of last year. Over the period of moving office, we have sold off some remaining B-grade stock.
With the disruption that resulted from the combination of breaking off existing supplier relationships, then having to re-locate the business, we're several months further behind.

One of our biggest problems last year was a very high reject rate on the LCD modules we use.
In the course of looking for an alternative supplier for those parts, it became clear that the monochrome LCD is not where things are headed.
The recent announcement of the coming MIDI 2.0 spec also suggested it was time to look at updating the Cirklon hardware.
As a result, when production resumes this summer, things will look a little different...

https://www.youtube.com/watch?v=JzuCPVysUzc

Colin Fraser
Sequentix GmbH"

Verhuisd vanwege Brexit ? Dat heeft natuurlijk een partij gedoe gegeven die ellende.
 
Sta sinds een paar maanden op de lijst, ben benieuwd of ik hem nog wil tegen de tijd dat ik aan de beurt ben :)
 
Ik heb er vorig jaar eentje overgenomen van een forumlid voor nieuwprijs. Het was dat of twee jaar wachten en daar had ik dus geen zin in. Enigzins gestimuleerd door het feit dat ik net een jaar met een Social Entropy Engine achter de rug had. Die begon ik net te masteren maar ik miste het overzicht. Dat overzicht heb ik bij de Cirklon wel gevonden. Vooraf voor mijn gevoel een weloverwogen keus gemaakt met de Engine maar achteraf niet de juiste, nu volgens mij wel... Produktieniveau zowel kwantitatief als kwalitatief (denk ik) opgeschroefd door gebruik van Cirklon. Ik heb er overigens daarna nog eentje aangeboden zien worden maar die was ook dezelfde dag weg. Verder is het aanbod schaars.
 
Ik weet niet of ik het via Ebay gedaan had. Nu moest ik er 50 km voor rijden en dat leek me redelijk de moeite...
 
Ik had mij ingeschreven in november 2017 , maar echter nooit een bevestiging gekregen .
Vorige week ( juli 2019 ) heb ik mij nogmaals ingeschreven en gevraagd of ze toch hun database eens konden checken .
Net een mail terug gekregen van barbara met de bevestiging van de eerste inschrijving (nov.2017), en mijn cirklon zou eind 2019/begin 2020 klaar zijn
Dus nog 6 maanden te gaan ..YIEHAAA
 
Ah mooi, mijn inschrijving is ook van eind 2017.. tenminste weer een datum om naar uit te kijken :)
 
Mocht iemand op de lijst een aangeboden krijgen en hem achteraf toch niet willen, dan neem ik graag je plekje op de lijst over.
 
Mocht iemand op de lijst een aangeboden krijgen en hem achteraf toch niet willen, dan neem ik graag je plekje op de lijst over.

Ik denk niet dat vriendjespolitiek is toegelaten op de wachtlijst .
Als iemand afstand neemt van zijn haar bestelling , gaat die automatisch naar de volgende in de wachtrij
 
Als jij hem niet wil, dan stuur je me een berichtje en dan komt het wel goed.
 
Zwaar achterhaalt ding.
Snap werkelijk niet waarom je zoiets nog zou willen kopen anno 2019.
en al helemaal niet voor zon idioot hoog bedrag.
 
Back
Top