Nicolas 2000
It's a household name
Hier kan Stevie Wonder niks mee.
Die hoeft er ten minste niet op te kijken!

Hier kan Stevie Wonder niks mee.
Die hoeft er ten minste niet op te kijken!![]()
Filmpje van Gearslutz geeft wat meer inzicht in de werking. Voor mij te lastig qua UI maar wel vette klank!
Aan dat hollands - engels heeft een mens altijd een behoorlijke kluif...
Cheers,
Exo.![]()
In meerdere kleuren te verkrijgen . . .
Voor een amerikaanse polysynth zijn we zulke prijzen gewend,Introprijs 3995,-
Voor een amerikaanse polysynth zijn we zulke prijzen gewend,
in dit geval lijkt het me een beetje veel van het goeie.
Vanaf 33 euro haal je trouwens de échte pan in huis, werkt zonder stroomverbruik of batterijen, 100% breathcontrol
maar vreemd genoeg zijn ook de 'envelope shapers' digitaal.
Dat verbaasd me want voor ongeveer 3.600 euro minder
koop je tegenwoordig een synth mét analoge envelope shapers.
Klopt helemaal en krijg je nog minstens 5 euro terug.Prijs zou onder de 4000 euro blijven
Deze 'pan' zouden ze dan kunnen bekostigen met de Syrinx cashflow en zou dan weer
voordeliger kunnen voor de klant.
Ook met grotere productie faciliteiten (eventueel bij of via Dave Smith) kan de prijs verder omlaag.
Maar als je een Boutique image/niveau wilt behouden moet je natuurlijk niet kostendrukkend willen werken uiteraard.
1) er moet niets bekostigd meer worden gezien het toestel er is en productie zou starten in September..
2) productie in andere landen = dure transportkosten om het afgewerkt product weer naar EU te sturen,dit is enkel interessant voor kleinere toestellen in massaproductie met weinig hardware.
3)echter de nodige investering voor een massaproduktie ga je niet bekostigen met wat een Syrinx re-issue zou opleveren,je moet dus in elk eender geval eerst al het ENORM budget hebben,dit heeft dus niets te maken met het behouden van een boutique image/niveau.
1) Er zijn slechts een paar productie toestellen. De bulk moet nog gemaakt worden:
materiaal moet daarvoor aangeschaft worden en in elkaar gezet. Kost geld. Meer geld=meer en langer produceren.
2) Felix Visser gaat ieder jaar bij Dave Smith en Roger Linn op bezoek (oude vrienden van weleer).
Als Dave open staat voor samenwerking kan Synton(ovo) grootschaliger produceren (massa).
Betekent vervolgens meer korting op inkoop en dat kan weer terug naar de verkoop.
Grootschalig verkopen betent cashflow (groter budget) voor een vervolgproject, etc.
Importkosten zijn dan niet aan de orde: gewoon shipping over de hele wereld.
3) Weet je maar niet hoe dat zou gaan, het kan een grote hit worden en hun budget flink spekken.
De logo's van de nieuwe ULINX . . . het zal even wennen zijnWat betreft een Syrinx zie ik een ander bedrijf wel afkomen met een clone..