jazzmutant multitouch controller

Attachments

  • lemur3d.jpg
    lemur3d.jpg
    9,9 KB · Bekeken: 113
eerste kwartaal 2005....denk dat het niet goedkoop gaat worden.....daarnaast vraag ik me af hoe lekker het werkt zo'n touch gebeuren...

Maar het ziet er zeer GIEL uit
 
interesting!
 
Hoog erotisch gehalte heeft dit .. de geluiden die je aanstuurd zullen wel nie mis als je je laat gaan met zo'n bakkie
 
Erotisch, ja ik zie dat ook wel... Het is wel persoonlijk. Ik zie mezelf al optreden met 4 van die dingen, een camera gericht op wat je doet en een megagroot videoscherm...
Het is al weer bijna oud&nieuw, effe wachten.
 
deze komt zeker op mijn verlanglijstje.
ik ben benieuwd naar de presentatie...


sowieso zit er een hoop entertainment gehalte in voor een live act. 8)
 
jeetje .. ik haat die touch schermpjes ...
zit ook op een lichttafel bij me werk .. echt kut .. al is die interface ook gewoon kut !

naja ...
 
En waarom nou weer een ethernet aansluiting en niet gewoon USB? Ik heb geen ethernetpoort over....
 
Erg gaaf :)


Is nu beschikbaar, beetje prijzig wel ook
The public retail price is 2190 euros including taxes
 
Stond ook op de NAMM06

lemurv13.jpg


The Lemur version 1.3 will be officially available from JazzMutant website in a few days. Still more versatile and modular, this new upgrade introduces an additional set of functionalities. Among others, new object appearance options allow you to customize further your own interfaces. New interaction modes and numerous object behavior improvements make Lemur's practice even more intuitive. To know more about this new version, click here or visit Cycling'74 at NAMM (Booth 6310).

Man, wat impressive is dat toch: http://www.jazzmutant.com/workshop_oldschoolvsnewschoollist.php?id=stepseq
 
Ja, ik heb de mijne net vandaag binnengehad.

Ik heb toch besloten om te stap te nemen.

=)
 
Een Lemur of een Dexter?
 
Origineel geplaatst door Hanz
Een Lemur of een Dexter?

Een Lemur, omdat die geheel modulair is.

Enneh, betreft leukere controllers, dat kan goed idd, en blijft natuurlijk geheel persoonlijk, maar voor mij is dit de meest ideale.
 
ik blijf het nog steeds 2x te duur vinden

zou liever ff wachten tot apple en andere met de touchscreens uitkomen
 
Back
Top