• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundtracs Topaz Project 8 24 kanalen + meterbrug (met een eigenaardigheid)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.812
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Hierbij gaat mijn SoundTracs Topaz Project 8 24/49 CH mengtafel in de verkoop. Inclusief meterbrug, voeding en originele handleiding.

De tafel heeft een eigenaardig fenomeen: deze staat permanent in "SOLO" mode, ook al is er geen enkel kanaal ge-soloëd. Houdt dus in dat de control room sectie niet meer bruikbaar is. Wordt waarschijnlijk veroorzaak door één van de switches die een vals contact geeft. Ik heb er echter geen zin in om dit allemaal na te gaan en beschik op dit moment al over een alternatief. Voor het overig is de tafel nog in orde: meterbrug werkt correct, voeding is ook nog prima in orde.

Alles in overweging genomen zet ik deze dus te koop. Vraagprijs 100€.
Wordt niet verstuurd.
Te bezichtigen in Stabroek / Antwerpen
​​​​​​​
:doei:
Danny
 

Attachments

  • Studio_020.JPG
    Studio_020.JPG
    35 KB · Bekeken: 132
  • Studio_019.JPG
    Studio_019.JPG
    74,1 KB · Bekeken: 129
  • Studio_015.JPG
    Studio_015.JPG
    71,6 KB · Bekeken: 135
Zoals ik al zei: voor het overige werkt de tafel correct. Je kan alle kanalen gebruiken, je kan opnemen ... alleen zorgt de activatie van de SOLO LED er voor dat de stereo master meters niet uitslaan (er wordt immers niets ge-soloëd) en kan je bijgevolg de Control Room sectie niet ten volle benutten.

Cosmetische staat is ook nog goed.


Vraagprijs is ook maar een vraagprijs. Onderhandelen is perfect mogelijk.

:dj:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top