soundcloud track werkt niet.

JohnDoe28

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2013
Berichten
1.063
voordat ik heel boos ga worden :duivels:
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
:stupid
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
=(
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

ik heb het volgende probleem met soundcloud.
ik heb een track op soundcloud gezet genaamd de combinatie kluis code. :D
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

alleen de track van 6 uur en 40 minuten wil maar niet verwerkt worden door soundcloud. ;{
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

terwijl ik een abonnement heb van 99 euro en ik dus gewoon de upload tijd moet hebben.
maar na drie keer uploaden is mijn track nog steeds niet verwerkt.
nu probeer ik wel soundcloud te bereiken via twitter om het probleem op te lossen. :mega:
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

maar die krijg ik niet te pakken via twitter. :duivels:
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

dus ik dacht misschien weten jullie de oplossing voor mijn probleem.
want ik wil graag de goud en sieraden weggeven aan iemand :D
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

dit is de track.
https://soundcloud.com/ed-sarin/combinatie-kluis
alvast bedankt :)
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

D.E.-sarin.
 
nee ik denk het niet anders was dat mij wel verteld.
ik ben nu een poging 4 aan het doen met uploaden in een halve kwaliteit dan het eerst was.
 
de status is nu dat hij hem aan het verwerken is.
maar nog niet op dat punt dat hij zegt hoeveel procent verwerkt hij is.
maar daar moet hij nog mee beginnen.
 
heeft je browser "add-ons", zoals adblock, of zo, ik heb er nu geen last van, meer, vreemd genoeg. maar in firefox, met veel blockers, was het uploaden niet te doen, uploaden startte niet of hij verwerkte de track niet. dat werkt weer. wellicht andere browser proberen. en 6 zoveel is erg lang, en als ie blijft hangen nog geen enkele vooruitgang.

welke browser met welke add-ons gebruik je. probeer een andere browser (dat was mijn oplossing en voor andere sites nog steeds, wanneer mijn dichtgetimmerde browser te veel tegenhoudt, ga ik naar chrome, wat bijna niets tegenhoudt...
 
Vreemd, hij staat op de pagina, dus moet ie verwerkt zijn. Alleen staat ie op 0 seconden. Neem aan dat je track wel iets langer is ;)
 
heeft het te maken met een upload limiet? soundcloud zou dan toch een waarschuwing geven? wellicht is met zo'n lange track, simpelweg wachten. (ik heb ook dat soms, vooral bij installers die zeer langzaam reageren, na wat geduld, blijkt, dat je gewoonweg geduld moet hebben en werkt het..)
 
heeft het te maken met een upload limiet? soundcloud zou dan toch een waarschuwing geven?

Nee, voor €€99 heb je, als ik het goed heb, een pro unlimited account. Deze heeft geen limiet.
 
Nee, voor €€99 heb je, als ik het goed heb, een pro unlimited account. Deze heeft geen limiet.

ja dat klopt, maar je hebt wel een maandelijkse upload limiet, als ik het goed. ik heb de instap pro versie, dus weet niet uit mijn hoofd, wat de maandelijkse upload limiet is, voor pro unlimited. of vergis ik me.

inderdaad geen limiet, maar dacht dus wel een maandelijkse limiet. kan het niet vinden, die info, nu.

goed, wellicht heeft dat er niets mee te maken, is het gewoon tijd nemen, voor de verwerking.
 
Eduard, ik heb een pro unlimited account en ik kan maar maximum zes uur en iets uploaden, klik maar op deze link en lees de beschrijving :

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-e-gloomy-nations-6-hours-full-set-with-friends
 
ja dat weet ik het moet bij elkaar 6 uur en 40 minuten duren dus het zal moeten passen.
want ik mag 6 uur en 45 minuten uploaden.
 
Nee, voor €€99 heb je, als ik het goed heb, een pro unlimited account. Deze heeft geen limiet.

ja wel in de gb van het bestand en de duurte van een bestand.
maar deze beide heb ik niet overscheden dus het moet passen op soundcloud.
 
Wellicht ben jij de eerste in de geschiedenis van soundcloud die dit limiet ook echt getest heeft.
 
Wellicht ben jij de eerste in de geschiedenis van soundcloud die dit limiet ook echt getest heeft.

grote kans... al kan ik me voorstellen dat wat ekspirementeel-geneigde komponisten immens lange komposities kunnen maken...

ja dat kan het ook zijn.

het probleem met het limiet, al zit je eronder, is dat het ook een bug kan zijn. het vreemde, met programmeren, en limieten, éen foute regel, of een fout in éen regel code, kan hier tot leiden, wanneer nooit getest... zo zat er nog steeds een crop bug in ableton live 10.0.6. waarvan ze dachten dat ie opgelost was, ik heb 'm gevonden, natuurlik, want ik crop blijkbaar anders, de sample lengte van de crop, als deze te lang was, verdween de waveforum op het push display. dus geen bug die de track onbruikbaar maakte, maar wel geen visuele feedback. even een vreemde analogie. en ik weet uit mijn programmeertijd dat zulke dingen kunnen gebeuren.

wat een uiteenzetting wederom.

ik hoop werkelik, eduard, dat je de eerste bent die de limiet (bijna) bereikt heeft, en dat ze zien dat er een fout zit bij soundcloud...

ik zou support toch aan hun cloud-oren trekken!
 
Zelf maak ik bij kortere tracks ook weleens mee dat SoundCloud zich erin verslikt. Dan zit er niets anders op om het weer opnieuw up te loaden..

Tot nu toe heb ik op Twitter eigenlijk altijd antwoord gekregen van Soundcloud support.. Niet dat ik daar altijd mee geholpen was.. :-)
 
grote kans... al kan ik me voorstellen dat wat ekspirementeel-geneigde komponisten immens lange komposities kunnen maken...



het probleem met het limiet, al zit je eronder, is dat het ook een bug kan zijn. het vreemde, met programmeren, en limieten, éen foute regel, of een fout in éen regel code, kan hier tot leiden, wanneer nooit getest... zo zat er nog steeds een crop bug in ableton live 10.0.6. waarvan ze dachten dat ie opgelost was, ik heb 'm gevonden, natuurlik, want ik crop blijkbaar anders, de sample lengte van de crop, als deze te lang was, verdween de waveforum op het push display. dus geen bug die de track onbruikbaar maakte, maar wel geen visuele feedback. even een vreemde analogie. en ik weet uit mijn programmeertijd dat zulke dingen kunnen gebeuren.

wat een uiteenzetting wederom.

ik hoop werkelik, eduard, dat je de eerste bent die de limiet (bijna) bereikt heeft, en dat ze zien dat er een fout zit bij soundcloud...

ik zou support toch aan hun cloud-oren trekken!

ja bedankt.
ik heb wederom via de support geklaagd.
en nu moet ik maar andere browsers proberen of geen plugins gebruiken in safari.
en nee als ik hun hoor licht het niet aan soundcloud maar aan mijn computer, en bestanden bah.;{
ja en ik ben wel de eerste denk ik die dat uitprobeert wat echt de maximale upload tijd is.
en ja het is jammer dat het niet werkt en ja support werkt nooit echt mee met de mens denk ik dan.
dat dat doet de postcode lotterij ook niet met mij helaas =(=(=(
 
Last edited by a moderator:
Zelf maak ik bij kortere tracks ook weleens mee dat SoundCloud zich erin verslikt. Dan zit er niets anders op om het weer opnieuw up te loaden..

Tot nu toe heb ik op Twitter eigenlijk altijd antwoord gekregen van Soundcloud support.. Niet dat ik daar altijd mee geholpen was.. :-)

ja ik heb niet altijd antwoord.
maar als ik wel antwoord heb dan ben ik er ook niet mee geholpen. :stupid
 
Misschien een radio edit maken van een minuutje of 3? :-)

maar dan wel zonder de cijfers anders hebben jullie zo de code gekraakt. :D

en nu zegt soundcloud na mijn file te ontvangen hebben. :D
dat ik het volgens de mensen daar het in wave file moet proberen. :P
maar dat is hem niet gelukt het bestand was te groot.
dus ff kijken hoe ik 600 mb van een 4,6 gb grote wave file kan halen. :?
daarbij heb ik ook nog een mp3 file geprobeerd van minder dan 100 mb ook dat lukte niet.
 
Back
Top