• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR DJM750, Ableton Push 2, Korg Monologue

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Blckstage

Ingeburgerd
Lid sinds
25 Maart 2019
Berichten
31
Locatie
Antwerpen
Te koop/Te ruil: Korg monologue (zwart)
Deze is nieuw en enkel 1 maal gebruikt geweest om te testen. Reden verkoop ik heb te veel synths! Deze komt met originele doos. Geen schade kortom deze is gewoon als nieuw.
Prijs: 180€ vast

Te koop/Te ruil: Ableton push 2 controller. Zelfde verhaal als hierboven. Ik heb deze 2 jaar in het bezit en hij is 3x uit de doos geweest om een beetje beetje te spelen. Geen schade. komt met originele doos en adapter.
prijs: 300€ bespreekbaar

Te koop/Te ruil; Pioneer DJM 750 MK1. Mixer in perfecte staat. Hij heeft ongeveer 20 draaiuren. Geen schade en steeds enkel thuis gebruikt. Door is niet meer aanwezig.
Prijs: 600€ bespreekbaar

Verzenden/ophaling is mogelijk in Antwerpen. Er kan ook op een locatie worden afgesproken.

Ik ben ook nog op zoek naar enkele spullen die gerust geruild kunnen worden.

Synths:
Moog Minitaur (liefst met originele doos).

Eurorack:
Pamela’s New Workout
Disting MK4
Klavis twin waves dual oscilloscope
Batmui quad LFO
Chrnoblob delay MK1
Mimetic digitalis Noise engineering
Octone Qubit

U kan me contacteren via PB of nog liever via e-mail websites.jazzy@gmail.com

Jazzy









 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top