• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Set Jaspers 80-113 SB Monitor Stands

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.462
Locatie
Amsterdam
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
Set Jaspers 80-113 SB Monitor Stands
  • In hoogte verstelbare Monitor standaard (80-113 cm) met stabiele 3-Buizen constructie
  • Zilver kleurig geanodiseerde Alu buizen en platen in Beuken motief. De buizen kunnen eventueel met bijv. zand gevuld worden om ze nog stabieler te maken
  • Monitorhouder 30x30 cm
  • Bodemplaat 35x35 cm met in hoogte verstelbare pootjes
  • Belastbaar t/m 50 kg per standaard
In zeer nette staat. Vaste ophaalprijs € 120. (Nieuwprijs is € 185.) Liefst ophalen. Kosten voor verzending binnen NL, met tracking en verpakkingsmateriaal zijn € 12.50. Risico verzending is voor koper.
Ik zoek een zwarte Jaspers 6D of 5D 120D of 150 D keyboardstand (dit is het ondiepe model standaard). Indien je er een in complete en nette staat over hebt (dus niet ingekort, krom of vol met krassen) is inruil met bijbetaling van mijn kant een optie.
 
€ 120.
 
€ 120 + eventuele verzendkosten. Dit is het laatste schopje. Eind deze week gaan ze uit elkaar en in de opslag.
 
Mag dicht. Gaan in opslag. :slotje:
 
Back
Top