Synthforum Contest 2018 : De Uitslag

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel
Gefeliciteerd allen, ik ben helaas net te laat uit mijn winterslaap gekomen om deze contest bewust mee te maken. De volgende ga ik wat aandachtiger volgen en de tracks van deze contest ga ik eens rustig terugluisteren.

Erwinn

Stamgast
Gefeliciteerd SB-Six met de winst! Sowieso een hele leuke contest. Heel veel moois gehoord. Dank voor de stemmen! Het was het eerste jaar dat ik meedeed, eind van het jaar ben ik weer van de partij. :okdan:

JohnDoe28

Ouwe rot
bedankt dat ik 47 staat ik vind het een mooie plaatst.
vooral omdat ik dan mee heb gedaan.
en ik ben toch ook meer fan van plaat 2 stardust.

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Congrats Six en ook de anderen die op twee en drie kwamen!
Kwaliteit was hoog dit jaar, ik heb flink wat punten uitgedeeld.
Wat minder inzendingen dan vorige keer maar toch bij elkaar was er heel wat te beluisteren en te genieten.

ohtar

Stamgast
Gefeliciteerd iedereen en met name SIX voor de overwinning.

Ik vond het gemiddelde niveau erg hoog en heb van veel inzendingen genoten! Dank daarvoor.

RFB

Ouwe rot
Gefeliciteerd winnaars! En dank allen voor de stemmen! Ben nu pas weer online en had zeker nog stemmen voor enkele prachtige inzendingen. Voel me oprecht dus een beetje k.. want wel stemmen gekregen, niets gegeven ... vergeef mij. Geen opzet!

tragmadat

vioo eh 'l
Het was lastig dit jaar mede omdat ik mij, van mijzelf, moest beperken tot een tiental stemmen.
Niet dat ik mij verder echt druk maak om de scores enzo, hoewel ik met SB's winst zeer kan leven.
Het is vooral altijd weer leuk en leerzam om een gevarieerd aanbod te verorberen en te lezen hou het mijne gesmaakt heeft.
Nu weer tot nader orde dus chapeau en let's geau!

Proficiat SB ! Proficiat Mac ! Proficiat Trigg. (mijn favoriet) En ook Shadowhearts van Trailchaser vond ik in de Top-5 thuis horen. Maja, ik ken er dan ook niks van en de kiezer heeft altijd gelijk.
Vraag maar aan alle onkundige Vlaamse politiekers :-)) Dank aan iedereen die op mijn track stemde en de vele zinnige comments ! Op naar SFC 2019.

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Allereerst SB-SIX gefeliciteerd met de 1e plaats.. Een erg dikke track..
Maar ik vind alle inzendingen van erg hoog niveau. Veel verschillende stijlen ook :okdan:

ano150122

Gedeactiveerd account
Gefeliciteerd !! en iedereen complimenten voor al dat moois en vaags !

Ook iedereen die op mij heeft gestemd erg bedankt !

Nog een dankwoord en wat welverdiend respect voor de moderators wat mij betreft. Cheers op een geslaagd evenement :)

SB-SIX

Ouwe rot

AxiMaxi

Het is tijd voor muziek!
Dr van Lansberg Dank voor het weer open zetten van het overzicht van de stemmen.

We gelijk een vraag: je mocht niet op jezelf stemmen, dus die stemmen zijn eruit gefilterd.
Maar die mensen die zichzelf gedownvote hebben door juist alleen NIET op zichzelf te stemmen, zouden die er dan ook niet uitgefilterd moeten worden ;-)

Dr van Lansberg

Moderator
Staff member
Maar die mensen die zichzelf gedownvote hebben door juist alleen NIET op zichzelf te stemmen, zouden die er dan ook niet uitgefilterd moeten worden ;-)

Wat mij betreft niet. Als een marathonloper tijdens de wedstrijd besluit om te gaan wandelen, is dat ook prima. Als hij maar voor de limiet binnenkomt.

klinkske

all your drums are belong to us
néé het, toch niet weer sb six :D
Ik heb niet één track geluisterd, hopelijk komt dat er weldra van. Stefan, dikke duim makker.