• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2020 is begonnen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

AKAI Force: Push + Ableton Live hardware?

egres

Hardwarepolitie
Tis echt wachten op een opvolger met alles gefixt

En syncen met daw moet perfect werken en niet zoals Arturia anders is het zinloos toestel,zelfs met een ERM Multiclock krijg ik onmogelijk een keystep gesynced.

krautrock1958

Well-known member
Oei.. da's zeker balen ja. Ableton 10 + Push 2 is een heel andere ervaring idd.. ook in de arrangermode kun je de Push nu gebruiken.. misschien dat je de APC mk2 nog steeds wel kunt gebruiken in versie 9 maar balen idd.

Dat wist ik niet, ik heb nog steeds 9 standard, ik ga 'ns kijken wat je er nu aan hebt in arrangermode, wellicht is dit wel een reden om naar versie 10 te gaan, thanks!
Ik heb alweer een half jaar geleden de APC verkocht omdat ik toen de Push 2 al een tijdje had.

MacGyverGear

🎹🎷🎸 🎤👍
Laatst gewijzigd:

MacGyverGear

🎹🎷🎸 🎤👍
Maar die video's met nieuwe features zijn allemaal nog maar het beta OS.. dus kan nog wel maanden gaan duren voordat het voor Force bezitters beschikbaar is toch ???

edit: Weet iemand hoeveel midi poorten je er maximaal op kunt generen.. ik lees dat de USB poorten daarvoor te gebruiken zijn.. betekent dat ook bv dat een class compliant device zoals de ESI 8x8 er op kan draaien?

Laatst gewijzigd: