Behringer TD-3 (TB-303 clone)

Amazona heeft NAMM in haar bol en denkt dat ze in een korte video met Robert Winterhoff een nieuwe verrassing van Behringer hebben ontdekt: een 303! Daar achter in het hoekje, naast de RD-909.

"Daneben steht ein bisher unbekanntes graues Instrument. Macht Uli Behringer da weiter, wo er 2018 aufhörte, kann dieses ein analoger Klon des legendären Roland TB-303 Bassline Synthesizers sein mit erweiterten Funktionen. Wir denken ja, denn wir 1 und 1 zusammenzählt, kommt unweigerlich darauf, dass dem berühmten Trio in der Behringer-Palette noch ein Mitglied fehlt."


https://www.amazona.de/top-news-behr...g-synthesizer/
behringer-303-730x382 (1).jpeg - Click image for larger version  Name:	behringer-303-730x382 (1).jpeg Views:	1 Size:	29,1 KB ID:	3664023
 
Last edited by a moderator:
Tja ik had de echte 606 al, daar kan geen Behringer tegen op. Ik zit wel op die 909 te wachten, ik hoop dat ze de clap gefixt krijgen. En dan nog een TD-3 er bij voor live RB-338!

Mijn 606 heeft een probleem op de kick, daar komt af en toe een bak ruis doorheen, alsof je met white noise en een filter een stormgeluid aan het maken bent. Geen idee wat de oorzaak is. PWM heeft er al een keer naar gekeken maar ook geen oorzaak gevonden.

Sowieso wel leuk om de rd6 te hebben en wat mods toe te kunnen passen op de hihats.
 
Ook een TD3 besteld, zwart op Amazon €90,00
had tb-303 al in Roland Cloud, maar dat ACB haalt het toch niet bij écht analoog
 
Net 1 ontvangen en -zoals verwacht voor die prijs- heeft hij 2 “sticky buttons”.
Twee van de note buttons blijven ingedrukt (bovenste gedeelte van de knop blijft steken).
Valt dat op te lossen?
Ze “inwerken” door er meermaals op de drukken lijkt niet te helpen
 
Back
Top