Waarschuwing: Innox standaards

XV88

Stamgast
Lid sinds
18 oktober 2013
Berichten
138
Oke, ze kosten bijna niets maar dan krijg je ook bijna niets. Tijdje terug een dubbele kruisstandaard van iemand overgenomen. Deze:

https://www.bax-shop.nl/pianostandaards/innox-ina-double-keyboard-piano-dubbele-x-standaard

Moet volgens de website 40-59 kg kunnen hebben. Ik zette er net (voorzichtig) mijn workstation van 29,5 kg op en die zakte er onmiddellijk doorheen! De standaard is gewoon finaal afgescheurd bij het draaimechanisme. Bij de reviews op Bax staat dat trouwens ook talloze malen dus ik had beter moeten kijken. Iedereen die er iets zwaars op zet wordt onmiddellijk erg teleurgesteld in de kwaliteit :-p. Gelukkig had ik m nog half vast dus geen schade aan mijn instrument. Ik snap niet dat ze die meuk blijven verkopen als er bij de eerste 50 reviews al 10 staan van mensen die exact hetzelfde meegemaakt hebben. Zal proberen foto's up te loaden maar de knop 'Bijlagen uploaden' lijkt niets te doen :')
 
Toch gelukt :-)
 

Attachments

  • IMG_20190113_174628.jpg
    IMG_20190113_174628.jpg
    34,2 KB · Bekeken: 166
  • IMG_20190113_174622.jpg
    IMG_20190113_174622.jpg
    42 KB · Bekeken: 155
Ook een tip voor iedereen die een statief heeft met zo'n tand-klem mechanisme. Bij regelmatig los en vastdraaien; zorg dat er voldoende vet op zit!! Volgens mij al die merken.. (quicklock, innox, etc).. on-ingevet vreet de moer je schroefdraad op en kun je em op n dag niet meer vastdraaien.. of in een heel ongelukkig geval doet je kruispoot n spagaat..

Met heel veel gewicht ook altijd extra borgen.. iets maken van staal- of nylondraad wat de dragers aan elkaar verbind..
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind die Quiklok standaarden waar de borging met een pen gaat 100 keer beter. Het staal is ook veel dikker dan van die Innox meuk. Ze zijn ook een stukje duurder maar dat snap je wel als ze naast elkaar zet. Die Innox kletterde niet direct naar de grond bij mij trouwens maar hij zakte in 5 seconde langzaam naar de grond toe. Ik dacht dat ik iets niet goed vastgedraaid had maar niet dus. Als je de reviews leest staat er ook talloze malen bij dat ze ontzettend vaak zo krom als een hoepel zijn en dat er al talloze mensen zijn waarbij hij is afgescheurd. Je kan die Innox standaarden ook alleen bij Bax kopen. Denk dat eerst de container uit China leeg moet voordat ze die rotzooi van de website halen..
 
Back
Top