• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Nord Electro3, Roland JV1010,EHX, Novation SLII, MXR,

CA110

Nieuwkomer
Lid sinds
19 november 2018
Berichten
2
Ik heb een aantal synths en EFX die hier overbodig zijn geworden.

Nord Electro 3: (73keys) in nette staat, als nieuw €850
Roland JV-1010:
in goede staat voor zijn leeftijd en een vrij zeldzaam apparaat, enkele krasjes op de motorkap €175
Electro Harmonix Micro Synthesizer effectpedaal, fuzz:
Hoewel het links in de verf wat verf heeft losgelaten,
werkt het 100%. Het is een synth, Fuzz, Distortion en Filter Analog, zeer krachtig pedaal.Volledig aan het werk! €180
MXR Custom Shop Script Logo Phase 45:
Ik hoef niet te veel te zeggen. het pedaal werkt volledig en klinkt geweldig. €129
Novation SL MkII 61 MIDI Keyboard controller:
Volledig in gebruik, nog steeds een van de beste midi-keyboardcontrollers
voor muziekproductie tijdens de marketing nu dagen €295
AKAI HEAD RUSH E2 Looper/Tape Echo/Tap Delay:
onderzoek gewoon jonny greenwood (Radiohead) gek met dit geweldige pedaal,
4 heads kunnen apart worden verzonden € 125

Vox V-847 Wah Limited Edition "Union Jack" (USA):in een beperkte Union Jack-vlagfinish (Britsh) Alles werkt prima €110
Mixer Phonic AM 440 4 Mic/Line 4 Stereo compact Mixer: Volledig aan het werk, Zeer sersitile compacte mixer, weinig gebruikt, nooit live gebruikt.
4 microfoon / lijn, 4 stereokanaal, Originele doos, Stroomvoorziening €50

Sansung 128g SSD (M2) for apple macbook pro retina 2015: eigenlijk nieuw! heel weinig gebruikt,
omdat ik het had opgewaardeerd voor een grotere opslag €129

Informatie over alles is te vinden op i-net. U kunt dit vragen, maar google eerst. 
De genoemde prijzen liggen vast, bij aanschaf van meerdere apparaten valt altijd het plezier om te praten :koffie:
De items zijn te zien, te testen en te verzamelen in Den Haag. Verzending is een optie.
Reageer alleen als je echt geïnteresseerd bent, kijk, niet koopt. Ik heb niets aan ... Niets hoeft te gaan en wordt netjes droog en warm opgeslagen.
Foto's op aanvraag.
 
Back
Top