Bars en noten kopiëren uit andere Scene in Korg Gadget, kan dit niet?

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.008
Locatie
-
'k Hoop dat ik er overheen kijk. Manual al nagelezen en toch een redelijke tijd gezocht.. ondertussen erg veel plezier met Gadget, het beste Ableton-Session mode alternatief voor op de iPad :)

Heb Gadget nu een klein weekje en al een aantal kopieer functies gevonden.. 1 maat individueel naar een andere maat in de clip of wat losse noten noten maar vind nergens een optie om een paar maten of noten naar een clipje in een andere scene of track te kopiëren. Zeg me alsjeblieft dat dit een RTFM-gevalletje is.. en welke pagina dit staat :)
 
Laatst gewijzigd:
Ik weet wel dat je noten kunt selecteren door er een vierkant overheen te tekenen zeg maar, dat zou je over meerder bars kunnen doen, maar ik heb geen idee hoe je plakt.
 
Ik weet wel dat je noten kunt selecteren door er een vierkant overheen te tekenen zeg maar, dat zou je over meerder bars kunnen doen, maar ik heb geen idee hoe je plakt.

Hey, dit kun je idd doen ja.. dan druk je op het copy knopje wat rood verkleurd is... maar ga je naar ander clipje in een andere scene zijn de geknipte, of de geselecteerde nootjes niet meer in het geheugen aanwezig.. of eigenlijk is er geen copy knopje meer te zien.
Wat ik eigenlijk wil is een nieuwe combinatie maken van 2 clipjes.. dus bv het begin van een clipje en het eind van een clipje samenvoegen tot variatie.. het kopieëren gaat heel gemakkelijk maar is dus uitsluitend voor clipjes individueel bedoeld..
 
Back
Top