Exoterrestrial - Come With Me

Ik had deze kort na het inzenden al even beluisterd omdat ik erg nieuwsgierig was. Geen hoogvlieger als het gaat om de bijzonderheid, maar oh wat mooi gemaakt. Binnen het genre (easy listening?) klopt alles wel aan deze track. Heerlijke mix ook :okdan:. Zeer hoge productiekwaliteit. En Eshar doet het ook goed hier ;). Dat slot had nog even een paar tellen langer kunnen laten uitdelayen.
 
welk knap gedaan de intro.
lekker relaxed maar wel met volume op de master dat ik niet mijn oordopjes voluit moet zetten om iets te horen.
en alles lekker ruim gemixt dat waardeer ik wel.
 
Heerlijk rustig, ontspannen, kopje thee. Klinkt prima. Wou typen hij gaat op het saaie af, maar toen kwam de elektrische piano nog even om de hoek.
 
Dank allen! :okdan:
Het was inderdaad de bedoeling om iets rustigs te maken.
Dag na dag zit ik in lawaaierige omgevingen met nog eens oeverloos gezaag van zelfverklaarde "experten" en "ervaringsdeskundigen" dat m'n zenuwen op springen komen staan.
Gelukkig is daar dan rustige instrumentale muziek voor uitgevonden als tegengewicht :D.

Cheers,
Exo. :mega:
 
Idd heel relaxed nummer, beetje dromerig, hoop dat die vrouw die over "come into the deep blue" zingt geen blue wa....heeft :D (kon het niet laten), zou anders nachtmerie zijn.
Serieus effe, tof nummerke.:okdan:

Dag na dag zit ik in lawaaierige omgevingen met nog eens oeverloos gezaag van zelfverklaarde "experten" en "ervaringsdeskundigen" dat m'n zenuwen op springen komen staan.
Moet je maar niet dagelijks bij je schoonouders langsgaan.:P
 
Ah ja dit valt gelijk goed! Beetje dromerig wegdommelen.. lekker ontpannen. Lekkere piano stukjes ook! Heb er van genoten!
 
Je mix is dik in orde, en de sounds klinken ook prima, maar de track zelf vind ik wat vlak, het is nergens spannend of verassend, maar zo is die dan ook helemaal niet bedoeld.
 
Back
Top