• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dave Smith PROPHET Rev 2 desktop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

platform

fishfinger
Lid sinds
8 januari 2003
Berichten
1.007
Locatie
Den Haag
Aantal weken geleden eerder aangeboden, maar toen begon ik ineens te twijfelen en heb hem uit de verkoop gehaald. Inmiddels heb ik een andere synth aangeschaft en mag deze Rev2 nu echt de wijde wereld in.
Dit knappe instrument is een 8 voice module, in totale nieuwstaat, mijn studio niet uit geweest en te weinig bespeeld. Komt met onbeschadigde originele doos, documentatie en aankoopbon met nog ruime garantie (ik denk nog 2 jaar ofzo).

De vraagprijs is 950 (incl btw mocht je een zakelijke bon willen). Een reƫel bod neem ik in overweging.
Ruilen kan tegen een Octatrack MK2 of een Abstrakt Instruments Avalon Bassline. Liefst ook met door enzo.
Evt. prijsverschil komen we wel uit. Ik heb geen interessen in andere ruildeals.

Een filmpje van mijn Prophet in actie: https://www.youtube.com/watch?v=CSK9q0ZOV_c

grt, Pavel.

IMG_0421.jpg
IMG_0423.jpg
 

Attachments

  • IMG_0419.jpg
    IMG_0419.jpg
    100,5 KB · Bekeken: 68
  • IMG_0420.jpg
    IMG_0420.jpg
    95,4 KB · Bekeken: 64
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top