Ion - Selene

Luistert lekker weg, mooie sounds, fijne akkoorden. Eens met de anderen dat er te weinig ontwikkeling in zit voor deze lengte. 4 minuten zou beter zijn geweest.
 
fijne track, als album vuller niet als highlight van een album , zeg maar, als u begrijpt wat ik bedoel?
 
Ben eigenlijk niet zo van die vangelis-achtige sound.. maar het tussenstuk was een aangename afwisseling.. had van mij nog wel wat op voort geborduurd mogen worden..
Mix en sounds klinken wel zoals het moet klinken in dit genre voor zover ik kan beoordelen. :)
 
Deze sound kan mij zeker wel bekoren! De leadsound (orgel/fluittoon?) in de eerste paar minuten had wat mij betreft iets meer door de arpeggio's heen mogen prikken. Krijgt straks zeker een stem!
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou score in mijn lijst: 9 ++ +
Hier houd ik van. Erg mooi. In mijn lijst op plaats 5. Daarmee naar mijn mening de meest ondergewaardeerde track van dit jaar. Verdient beter.
 
Back
Top