nuccer - neon

Nuccer

Ingeburgerd
Lid sinds
20 juni 2017
Berichten
80
Locatie
Tilburg
Dit is voor het eerst dat ik iets laat horen van mijzelf buiten de huiselijke kring. Ik hou mij niet met songstructuren bezig, maar ben vooral gefocust op geluiden en sferen. Dat is in dit nummer denk ik goed terug te horen. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

 
Dank jullie voor jullie reactie! Meestal ga ik wat improviseren met sequencers en synths tot ik iets heb dat ik tof vind en dat neem ik dan op als basis. Daarna gooi er nog een paar lagen overheen en bewerk ik de geluiden. Dit nummer stamt nog uit de tijd dat ik mijn administratie niet zo goed bij hield en dus weet ik niet meer precies wat ik gebruikt heb. Maar ik vermoed een Novation Peak, Dreadbox Abyss en een TTSH (+Eventide Space en Time Factor).
 
Ben niet zo van de soundscapes maar sonisch zeer geslaagd!! Er zijn hier sowieso veel liefhebbers op het forum voor dit genre.
Er werd een tijd terug ook voor een internet radiostation dit soort muziek gezocht hier.. kan alleen nu de draad niet meer vinden geloof ik. :) (edit:)

Goed nieuws.. Draad gevonden: https://www.synthforum.nl/foru-/mar...k-gezocht-voor-24-7-youtube-radiostationnetje
Het slechte nieuws is echter dat het al weer gestopt is met bestaand.. althans YT heeft het kanaal beëindigt, zo is te lezen ergens op pagina 5.
 
Laatst gewijzigd:
dummdummdumm.. Het heeft wel wat. Inderdaad spannend en onheilspellend. je bouwt de spanning lekker op.. en het had leuk geweest als er dan ook tot een soort crescendo komt, maar het blijft een beetje in hetzelfde sfeertje doorkabbelen. Maar wel mooi sfeertje en goede geluiden!
 
Idd donker en onheilspellend, spannend zoals anderen aanhalen. Lekker om naar te luisteren.:okdan:
 
Dit is erg mooie achtergrondmuziek voor beeldmateriaal, ik vind het mooi hoor! Over het algemeen ben ik niet zo van de soundscapes, maar deze kan ik zeker waarderen!
 
Vette Space Toon!
Kunnen we voor onze volgende sessie gebruiken ;-)
 
Geen idee of het nu nog gelezen zal worden.
Ik heb donderdag of vrijdag mijn stemmen gegeven en zaterdag ging de contest 'op slot',.... op dat moment kon ik ook geen lovend commentaar meer geven.

Op mijn lijst scoorde je: 8+ ++ +
Daarmee sta je niet in mijn top 5. Maar ik heb toch een punt toegekend, omdat je echt veel te laag stond in het tussenklassement, imho.
 
Back
Top