Child of arT - Turn it Up

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
Het filterwerk in deze track is de rede dat ik deze track heb uitgekozen voor contest, enjoy the synths!

 
Een bijdrage aan SFC is een bijdrage. Da's waar. Functioneel is deze track wel (je zou hem als 2de of 3de track als DJ-food kunnen draaien) maar helaas blijft het te mager. Ik hoor niets dat mijn aandacht vasthoud. Hier kom je anno 2018 toch bijna niet meer mee weg ? Niet te snel tevreden willen zijn. Sorry man. Neem het echt niet persoonlijk he !
 
hmm .. Ben bang dit mijn kopje thee niet is. zeurmelodietjes en simpel basje.. ik ga ff verder kijken :)
 
Ik vind dit wel iets hebben. Misschien niet veel variatie maar ik heb het wel voor "subtielere" trance en functionele tracks in het algemeen.
kvind de melodie en bas meer potentieel hebben dan dat deze track laat blijken. Ik wil nog meer filterwerk, geluiden in verschillende lagen die elkaar afwisselen,...
 
FIlters klinken idd goed. Maar het duurt allemaal iets te lang.
De geluiden mogen dieper uitgewerkt worden, klinken een beetje te pre-set achtig.
Heb je al eens een paar regels tekst overwogen?
 
Ik ben bang dat ik meega in de comments hierboven. Ik vind hem niet zo sterk en mis de nodige variatie om het interessant te houden. Je kunt met dis bass bijvoorbeeld alle kanten op, maar je kiest ervoor om hem dezelfde noten te laten spelen in hetzelfde ritme gedurende de gehele track. Met wat meer afwisseling kun je de aandacht van de luisteraar beter vasthouden denk ik.
 
het lijkt voor mij als ik naar de eerste stuk kijk.
of je iets gemaakt hebt maar nog niet de rest van de geluiden eronder hebt gezet.
en dan is het eigenlijk een soort schaken dan dat geluid wel en dan dat weer niet.
nee niet mijn kopje sorry.
 
Rave achtige synth, die sfeer pakte mij wel. De percussie en bassline iets minder. Toch wat statisch en basic wat mij betreft. Mogelijk was dat juist je bedoeling, maar daar zit wat mij betreft nog meer in.
 
De eerste paar maten dacht ik, die gaat zo lekker naar de hardcore (of anders harde techno) knallen, dat gebeurde echter niet, jammer! Die begin sound leent zich daar (tot aan 0:31) naar mijn mening uitstekend voor, nu bleef eea een beetje teveel oppervlakkig kabbelen.
 
Klinkt best okay, Darth Vader z'n ademhaling komt helemaal los, ik vind het helemaal geen slechte track :)
Had van mij iets spannender mogen zijn, meer layers in de geluiden helpen daar al behoorlijk bij en iets meer variatie.
 
zeker goed gemaakt. maar... er zit zeker (wederom zeker...) een kracht in verborgen, die ik soms even voel. maar die kracht blijft té verborgen, jammer. een darth vader verzuching. ik had deze track vorige week al een paar keer geluisterd, en wist niet wat het was, waarom het mij niet pakte en dat er toch iets aanwezig was dat wel -soms- werkte. dat kan nog steeds niet goed uitdrukken, waar het 'm zit.
 
Omdat ik niet vaak op het synthforum ben lees ik nu pas jullie berichten. Ik ga niet iedereen afzonderlijk bedanken maar wel jullie allemaal! Bedankt voor het luisteren en de kritiek en suggesties die jullie geven.

Bedankt!
 
Ik ben je nog steeds dankbaar dat je ooit je 909 aan me verkocht hebt maar vrees dat we muzikaal gezien niet helemaal op dezelfde pagina zitten :D
Mixtechnisch zit het allemaal wel goed maar met iets meer variatie in de melodie en toonsoort had ik het al iets toegankelijker gevonden.. maar misschien hoort dit ook bij de stijl?
Natuurlijk is het belangrijk dat je zelf geniet van wat je maakt en dat doe je.. en is natuurlijk het aller belangrijkste.. :)
 
Back
Top